Klacht KPN: Again and again...

Klachtnummer
# 169081
Gebruiker
MyrtheV
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Voor de zoveelste keer is er weer gedoe met het internet. Enkele tijd geleden zou alles opgelost zijn met een nieuwe router en een soort nieuw netwerk, maar sinds enige dagen is het draadloze internet trager dan een slak. Bij contact met jullie customer care kreeg ik te horen dat de melding was dat er acuut een monteur moest komen. Dit duurt echter nog ruim een dag, waardoor ik weer een dag niet productief aan het werk kan gaan (ik werk namelijk thuis).

De oplossing

Dat er een definitieve en duurzame oplossing komt. Het kost me zo onwijs veel tijd en geld in de zin van uren dat ik niet kan werken, dat ik er onwijs moe van word.

1 reactie

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Veldhuis,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen