Opgelost door KPN: Agressieve behandeling in KPN-winkel

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 69642
Gebruiker
P.E. vd Vet
Datum
7 reacties

Details

De klacht

Op 3 juli ging ik naar de KPN-winkel op de Markt in Hengelo om een mobiel abonnement af te sluiten. De medewerker was duidelijk niet van plan om mij te helpen en werd agressief en fysiek intimiderend. Hij hield daar pas mee op toen er een andere klant binnen kwam. Ik was er inmiddels klaar mee en zei dat ik wel een andere keer terug zou komen. "Liever niet" voegde de medewerker mij toe. Ik heb dit nog nooit meegemaakt en begrijp er helemaal niets van. Ik heb diezelfde dag een brief gestuurd naar KPN maar daar verder niets op gehoord.

De oplossing

Ik wil naar de KPN-winkel in Hengelo kunnen gaan zonder dat ik rekening moet houden met verbale agressie of erger. Ik wil op zijn minst excuses maar daarnaast wil ik weten waar ik deze uitzonderlijke behandeling aan te danken had.

7 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Van de Vet,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    P.E. vd Vet
    Datum
    Is nog geen inhoudelijke reactie. Ik wacht af.
  3. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Van de Vet, In verband met de behandeling van deze klacht heeft de behandelaar diverse keren geprobeerd u telefonisch te bereiken. Dit is helaas niet gelukt.U kunt de behandelaar van deze reactie ook zelf rechtstreeks telefonisch bereiken via
    070-343 21 72.
    Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  4. Auteur
    P.E. vd Vet
    Datum
    Ben inmiddels benaderd door KPN die de klacht serieus neemt. Zal even tijd kosten om op te lossen.
  5. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Van de Vet, Uw klacht is nog in onderzoek bij onze behandelaar. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  6. Auteur
    P.E. vd Vet
    Datum
    De behandeling loopt nog. Ik wacht af.
  7. Auteur
    P.E. vd Vet
    Datum
    Klacht is naar tevredenheid afgehandeld door KPN.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
P.E. vd Vet
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen