Opgelost door KPN: Agressieve behandeling in KPN-winkel

P.E. vd Vet

Op 3 juli ging ik naar de KPN-winkel op de Markt in Hengelo om een mobiel abonnement af te sluiten. De medewerker was duidelijk niet van plan om mij te helpen en werd agressief en fysiek intimiderend. Hij hield daar pas mee op toen er een andere klant binnen kwam. Ik was er inmiddels klaar mee en zei dat ik wel een andere keer terug zou komen. "Liever niet" voegde de medewerker mij toe. Ik heb dit nog nooit meegemaakt en begrijp er helemaal niets van. Ik heb diezelfde dag een brief gestuurd naar KPN maar daar verder niets op gehoord.

Ik wil naar de KPN-winkel in Hengelo kunnen gaan zonder dat ik rekening moet houden met verbale agressie of erger. Ik wil op zijn minst excuses maar daarnaast wil ik weten waar ik deze uitzonderlijke behandeling aan te danken had.

KPN
    Geachte heer/mevrouw Van de Vet,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    P.E. vd Vet
    Is nog geen inhoudelijke reactie. Ik wacht af.
    KPN
    Geachte heer/mevrouw Van de Vet, In verband met de behandeling van deze klacht heeft de behandelaar diverse keren geprobeerd u telefonisch te bereiken. Dit is helaas niet gelukt.U kunt de behandelaar van deze reactie ook zelf rechtstreeks telefonisch bereiken via
    070-343 21 72.
    P.E. vd Vet
    Ben inmiddels benaderd door KPN die de klacht serieus neemt. Zal even tijd kosten om op te lossen.
    KPN
    Geachte heer/mevrouw Van de Vet, Uw klacht is nog in onderzoek bij onze behandelaar. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    P.E. vd Vet
    De behandeling loopt nog. Ik wacht af.
    P.E. vd Vet
    Klacht is naar tevredenheid afgehandeld door KPN.

P.E. vd Vet

Ook een klacht indienen over KPN?