Klacht KPN: Airplay werkt niet op mijn experiabox V9

Koen

In januari een melding gemaakt dat mijn airplay niet. Vervolgens een melding terug gekregen dat dit vanwege beveiliging zou zijn en dat ik zelf op het KPN forum naar een oplossing zou moeten zoeken. Mijn antwoord daarop was dat ik daarmee niet eens ben en verzoek de KPN met een oplossing te komen waarna ik niets meer gehoord heb. Via deze site heb ik begrepen dat er wel degelijke een software matige oplossing mogelijk is.

Graag het verzoek aan de KPN mij de software oplossing te doen toekomen zodat de H368N (experiabox v9) kan omgaan met airplay

KPN
    Geachte heer Lesterhuis,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Koen
    Klacht is door KPN ontvangen en het probleem herkent. De melding zou worden doorgezet naar de afdeling die er meer van weet. Daarna heb ik geen contact meer gehad met de KPN.
    KPN
    Geachte heer Lesterhuis, De behandelaar van deze reactie zal binnenkort weer contact met u opnemen. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?