Klacht KPN: al 1,5jaar een en al problemen

Raa

omschrijving tja in 1000 worden kom er eigenlijk een aantal te kort dus zal het kort houden,
wij hebben al 1,5jaar een en al problemen , er zijn al 4 monteurs geweest die niet weten waar de problemen vandaan komen 1 unit in verdeel centrum was uit eindelijk de boos doener die hadden ze gerepareerd na dat wij 3 dagen zonder internet/tv/telefoon zaten , kregen we 2 maanden HBO pakket aangeboden wat moet ik daar mee ?, dus niet akkoord gegaan ze zouden terug bellen met een ander voorstel ben nooit meer terug gebelt, als ik er nu omvraag weet niemand er van, maar na 2 maanden na dat het gepareerd was in het verdeel centrum kwamen de problemen terug , en zitten wij steeds zonder TV of het hapert of we hebben blokjes , steeds geen internet en wij horen minimaal 8 MB over tehouden na de 2 interactieve tv boxen wij hebben er net 7 over , ag meneer dan gaat u toch naar het basis pakket dan haald u het wel tja wat heb ik daar aan nu weer 1 avond zonder internet en tv gezeten

ik wens een oplossing dat onze problemen worden oplost en geld terug voor de maanden dat wij problemen hebben gehad dus van 1,5 jaar een deel van ons geld terug ,
sins begin dit jaar al 26 keer met KPN MOETEN bellen omdat we steeds storing hadden ,
wij hebben al 6 verschillende interactieve media boxen gehad alleen al dit jaar, en al 4 verschillende modems ,
alstublieft KOM dit keer met een oplossing

KPN
    Geachte heer Van Schijndel,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Raa
    Geachte medewerker van KPNdat hoor ik al tijden dat er aan gewerkt word maar inmiddels zijn we al 1,5jaar bezig om de problemen op te lossen en is er nog niks verbeterd
    KPN
    Geachte heer Van Schijndel, Uw klacht is nog in onderzoek bij onze behandelaar. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Raa
    nou ik zou vorige week terug gebelt worden is weer niet gebeurt lang leven KPN en maar zeggen we lossen het op we bellen u terug niet dus, ik gok dat we toch gaan overstappen zodra dit is opgelost
    KPN
    Geachte heer Van Schijndel, De behandelaar heeft wederom een opdracht uitgezet naar de technische dienst. Zodra zij een terugkoppeling heeft, neemt zij contact met u op.Met vriendelijke groet, KPN Klantenreacties CMT
    Raa
    oke bedankt ik dacht dat ik gisteren terug gebelt zou worden alweer, maar dat is dus weer niet gebeurtMvg Ramon van Schijndel
    KPN
    Geachte heer Van Schijndel, De behandelaar van deze reactie zal binnenkort weer contact met u opnemen. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?