Klacht KPN: al 15 jaar slecht internet / klachten niet opgelost

dolly

al 15 jaar internet van KPN, eerst via Planet.
Nu wonen wij 3 km van een centraleen dus volgens KPN geen hoge snelheid mogelijk, maar dit zou na 15 jaar toch wel een veranderd kunnen zijn met een beetje creatieviteit van KPN Het lijkt steeds slechter te gaan werken
10 juli hebben na een klacht over steeds uitvallen van internet een nieuw modem gekregen. De snelheid ging hiermee niet omhoog maar het wegvallen van internet leek verholpen. Tot 7 september j.l. de elende opnieuw begon, uitval internet en een werkelijk supertrage verbining. Er zou op 8 september een monteur tussen 16.00 en 18.00 uur langs komen. De belde op met de mededeling dat er een kabel stuk is tussen centrale en ons, er zou de volgende dag een monteur langs komen, tussen 12.00 en 14.00 uur. Deze belde om 14. uur op dat hij in centrale ging kijken want er was niks mis met kabel. Ik hoefde nu niet meer thuis te blijven want hij zou dezelfde middag terug bellen. Nooit meer van gehoord. vandaag weergebeld

zo snel mogelijk een echte oplossing en wat ik niet bij klacht kon vermelden ik zou na contact vandaag teruggebeld worden, dit is 4 uur geleden !

KPN
    Geachte mevrouw Veth,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    dolly
    Zou gister om 12.00 uur worden teruggebeld.
    Nog geen telefoontje van KPN.
    dolly
    maandag 29-9, vorige week woensdag ochten belde PKN.
    Ik stond in een drukke winkel, kon niet reageren. Zou dag erna teruggebeld worden.
    nog niets gehoord
    KPN
    Geachte mevrouw Veth, Uw klacht is nog in onderzoek bij onze behandelaar. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?