Opgelost door KPN: Al 2 maanden een leentoestel

Kelly Veldhuis

Ik had een Samsung Galaxy S3 besteld en gekregen. In de brief die ik erbij kreeg stond dat als ik binnen 8 dagen gebreken ontdekte kreeg ik een nieuw toestel. Na 10 dagen kwam ik erachter dat ik niet kon bellen met het toestel. Ze konden mij geen nieuw toestel geven, omdat de tijd van 8 dagen al verstreken was. Dus zouden Smartcare (een nieuwe service van Hi) mijn telefoon komen ophalen en repareren, deze afspraak werd toen verzet omdat ze het druk hadden. Uiteindelijk is mijn telefoon opgehaald en kreeg ik een leentoestel.Binnen 2 weken zou ik mijn telefoon terughebben. Na 3 weken was mijn telefoon nog niet terug, weer Hi gebeld, uiteindelijk afspraak gemaakt dat ze mijn telefoon terug kwamen brengen. Ze zouden op een avond komen tussen half 6 en half 10 's avonds, waardoor ik eerder weg moest van mijn werk. Half 11 waren ze er nog niet, gewoon niet komen opdagen dus. Uiteindelijk heeft Hi het toestel via TNT laten bezorgen. Eindelijk mijn telefoon terug, waarvoor ik betaal. Kom ik erachter dat er een kras op het scherm zit en die zat er nog niet!! Ik weer bellen en eigenlijk wou ik mijn telefoon niet weer opsturen, omdat ik bang was dat ik hem weer zo lang kwijt zou zijn. Maar deze mevrouw beweerde dat ik mijn telefoon terug zou hebben als ik terug kwam van mijn vakantie (17 augusuts). Ik heb mijn telefoon nu nog steeds niet terug. Als ik Hi bel krijg ik te horen dat diegene die erover gaat er niet is opdat moment. Ze zeggen dat ze mijn status in de gaten gaan houden en mij bellen als Smartcare het niet doet. Maar dat is dus nog nooit gebeurd. Ik wil gewoon mijn telefoon terug, waar ik ook voor betaal!

Kelly Veldhuis
    KPN Klantenreacties heeft meteen contact met mij opgenomen. Ik krijg de maanden dat ik een leentoestel had, vergoed. Afgelopen vrijdag zouden we weer contact hebben, maar ik heb daar nog niets over gehoord. Ik ga vandaag weer contact opnemen. Ben in ieder geval al blij dat ik nu wel serieus wordt genomen!
    Kelly Veldhuis
    Ik heb weer contact gehad en ze hebben nu besloten mij een geheel nieuw toestel te geven. Ik vind dat ze dat ook meteen hadden kunnen doen, dus dan had ik niet 3 maanden zonder mijn telefoon gezeten. Maar ben in ieder geval al blij dat het is opgelost en ik hoop dat ik nooit meer de klantenservice hoef te bellen :)

Kelly Veldhuis

Ook een klacht indienen over KPN?