Klacht KPN: Al 4 dagen geen internet en telefonie door verkeerde omzetting

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 32647
Gebruiker
Lonneke
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Wij nemen al een tijdje telefoon en internet af via XS4ALL, sinds maandag is ons nieuwe abonnement met daarbij ook televisie via XS4ALL ingegaan. Blijkbaar is het daarbij de bedoeling dat er van KPN uit een knop wordt omgezet. Gisteren toen de monteur het totaalpakket kwam installeren bleek dat daarbij bij KPN maandag iets is misgegaan. Wij hebben namelijk al sinds maandag geen internetsignaal en geen telefoon meer. De monteur van XS4ALL heeft gisteren gebeld en gaf daarna aan dat KPN het probleem vandaag zou verhelpen. KPN heeft vandaag met ons gebeld en nu blijkt dat er morgen pas een monteur kan komen. Dat betekent dus dat wij 5 dagen niet hebben kunnen bellen en internetten maar daar wel voor betalen.
Graag ontvangen wij dus van KPN een compensatiebedrag voor de door ons gemaakte kosten.

De oplossing

Graag ontvangen wij een compensatie voor de door ons gemaakte abonnementskosten in de tijd dat we niet van het abonnement gebruik hebben kunnen maken.

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Snippe-Rijs,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    Lonneke
    Datum
    KPN heeft inderdaad contact met mij opgenomen. Hun reactie is dat ze ons geen compensatie kunnen geven omdat we geen klant van KPN zijn en dat we dit bij onze provider neer moeten leggen. Dat is uiteraard geen oplossing. Nadat ik de klacht door had gestuurd naar XS4ALL kwamen zij per omgaande met een compensatieregeling. Daar kan KPN zich nog een voorbeeld aan nemen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Lonneke
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen