Klacht KPN: Al 4 dagen geen internet en telefonie door verkeerde omzetting
Details
De klacht
Wij nemen al een tijdje telefoon en internet af via XS4ALL, sinds maandag is ons nieuwe abonnement met daarbij ook televisie via XS4ALL ingegaan. Blijkbaar is het daarbij de bedoeling dat er van KPN uit een knop wordt omgezet. Gisteren toen de monteur het totaalpakket kwam installeren bleek dat daarbij bij KPN maandag iets is misgegaan. Wij hebben namelijk al sinds maandag geen internetsignaal en geen telefoon meer. De monteur van XS4ALL heeft gisteren gebeld en gaf daarna aan dat KPN het probleem vandaag zou verhelpen. KPN heeft vandaag met ons gebeld en nu blijkt dat er morgen pas een monteur kan komen. Dat betekent dus dat wij 5 dagen niet hebben kunnen bellen en internetten maar daar wel voor betalen.Graag ontvangen wij dus van KPN een compensatiebedrag voor de door ons gemaakte kosten.
De oplossing
Graag ontvangen wij een compensatie voor de door ons gemaakte abonnementskosten in de tijd dat we niet van het abonnement gebruik hebben kunnen maken.Uiteindelijke oplossing
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.