Opgelost door KPN: Al 4 dagen zonder KPN services

Annick1962

Het is een heel lang en intens verhaald, dat kan ik hier niet kwijt. Bottomline: KPN Heeft een problem veroorzaakt en weigert mij (en 11 anderen uit de straat) serieus te nemen. Ze zeggen het ondertussen uitbesteedt te hebben aan MTP, Maatwerk en ALU, en zij weten ook niet wat er is. Ze zeggen me ook niet op mijn oude (langzame maar wel werkende) system terug te kunnen zetten en sturen (volgende week !!!!) een digitenne en een dongel? Ik heb 2 verloren snipperdagen moeten opnemen,ik heb internet bundel moeten kopen en kan niet bellen of TV kijken. Ik voel mij door KPN in de hoek gezet en niet serieus genomen. Zelfs als ik vraag om de klachtenommissie, dan wordt er geegd "U moet een brief schrijven en dan krijgt u daaro pantwoord", hoezo klantonvriendelijk........Ik ben van Ziggo overgestapt naar KPN omdat ziggo mij mijn favoriete TV kanalen niet meer bieden kan. Mijn langzame internet werkte prima, TV en Tel ook!

Director beschikking over internet, TV en Telefoon + genoegdoening voor de geleden schade en het verdriet.

KPN
    Geachte mevrouw Zuijderduijn-Eerland,

KPN Klantenreacties CMT
    Annick1962
    ZIjuist wederom een uur aan de telefoon gehangen. Ik krijg geen antwoord op mijn vraag, er kan niet geescaleerd worden, en KPN geeft vooral aan dat ik niet moet zeuren want er wordt toch een noodpakket gestuurd(al voor de 2e keer!)? Noodpakket.. dat is een pleister op een slagaderlijke bloeding! Ik heb al vanaf zondagnacht geen internet, geen tv en geen telefoon en dan krijg je Digitenne en 1 dongle met 1G? Sorry KPN, dit is volkomen onacceptabel!!! Ik ben je KLANT!
    KPN
    Geachte mevrouw Zuijderduijn-Eerland,

De behandelaar van deze reactie zal binnenkort ( na ontvangst van uw gegevens) weer contact met u opnemen. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten tot uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.

KPN Klantenreacties CMT
    Annick1962
    Het heef even geduurd maar een klacht is redelijk afgerond.

Annick1962

Ook een klacht indienen over KPN?