Opgelost door KPN: Al 4 dagen zonder KPN services

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 134685
Gebruiker
Annick1962
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Het is een heel lang en intens verhaald, dat kan ik hier niet kwijt. Bottomline: KPN Heeft een problem veroorzaakt en weigert mij (en 11 anderen uit de straat) serieus te nemen. Ze zeggen het ondertussen uitbesteedt te hebben aan MTP, Maatwerk en ALU, en zij weten ook niet wat er is. Ze zeggen me ook niet op mijn oude (langzame maar wel werkende) system terug te kunnen zetten en sturen (volgende week !!!!) een digitenne en een dongel? Ik heb 2 verloren snipperdagen moeten opnemen,ik heb internet bundel moeten kopen en kan niet bellen of TV kijken. Ik voel mij door KPN in de hoek gezet en niet serieus genomen. Zelfs als ik vraag om de klachtenommissie, dan wordt er geegd "U moet een brief schrijven en dan krijgt u daaro pantwoord", hoezo klantonvriendelijk........Ik ben van Ziggo overgestapt naar KPN omdat ziggo mij mijn favoriete TV kanalen niet meer bieden kan. Mijn langzame internet werkte prima, TV en Tel ook!

De oplossing

Director beschikking over internet, TV en Telefoon + genoegdoening voor de geleden schade en het verdriet.

4 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Zuijderduijn-Eerland,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    Annick1962
    Datum
    ZIjuist wederom een uur aan de telefoon gehangen. Ik krijg geen antwoord op mijn vraag, er kan niet geescaleerd worden, en KPN geeft vooral aan dat ik niet moet zeuren want er wordt toch een noodpakket gestuurd(al voor de 2e keer!)? Noodpakket.. dat is een pleister op een slagaderlijke bloeding! Ik heb al vanaf zondagnacht geen internet, geen tv en geen telefoon en dan krijg je Digitenne en 1 dongle met 1G? Sorry KPN, dit is volkomen onacceptabel!!! Ik ben je KLANT!
  3. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Zuijderduijn-Eerland,

    De behandelaar van deze reactie zal binnenkort ( na ontvangst van uw gegevens) weer contact met u opnemen. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten tot uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  4. Auteur
    Annick1962
    Datum
    Het heef even geduurd maar een klacht is redelijk afgerond.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Annick1962
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?