Opgelost door KPN: Al 6 dagen geen tv internet en bellen en het eind is nog niet in zicht!!!

Mark

Overstappen met de overstapservice is een regelrechte nachtmerrie.
Op internet staat dat KPN er voor zorgt dat je Geen dag zonder internet of tv komt te zitten. Echter mijn ervaring is heel anders Nu vandaag al weer 6 dagen zonder gezet !
KPN verander je slogan!
Op donderdag zou alles moeten werken dus vol goede moet aan de gang.
Helaas blijkt er een monteur nodig te zijn voor het aansluiten in de wijkcentrale , pfff
raar want toen ik bij Vodafone zat was dit niet nodig. Een aanvraag gedaan naar een monteur en die komt pas over 7 dagen !!!! Echt niet normaal en niet van deze tijd.
Na 5 dagen zonder te hebben gezeten heeft na veel contact met kpn besloten een noodpakket toe te sturen . Een dongel met 20GB internet en een kastje voor de tv hehe eindelijk doen ze iets. Internet werkt weer n=maar tv krijg ik niet van de muur om een scartkabel te installeren jonge jonge een scartkabel daarmee werkt toch niets meer deze tijd !

Ik wil graag een compensatie.

KPN
    Geachte heer Briggen,

KPN Klantenreacties CMT
    Mark
    Pfff ............. En alweer fouten van KPN !
    De gemaakte afspraak van 27-6 word zonder overleg verplaatst naar 7-7-2016 !!!!
    Dit zou betekenen dat ik 3 weken geen diensten heb .
    Toch niet normaal in deze tijd.
    Een compensatie kan ik pas krijgen als alles werkt wordt mij verteld nou kom maar op ! Ben benieuwd waar KPN voor staat Kan Praktische Niets ?
    Hoe moeilijk kan het zijn een monteur te sturen ?
    Wordt weer vervolgt .......
    Geachte KPN ,

Bij deze stel ik u in gebreke en geef u 14 dagen de tijd het probleem te verhelpen. Mocht dit niet gebeuren wil ik het contract ontbinden.
    Jan Kees de Jager , Eelco Blok , Frank van der Post en Joost Farwerck leden van de raad van bestuur , jullie zouden moeten weten wat voor problemen er bij dit bedrijf spelen , en hier op in moeten spelen. Het lijkt wel erg amateuristische de manier van aanpakken. Met vriendelijke groet,
    Mark
    Helaas is mijn telefoonnummer zaterdag offline gegaan en dit nu ik flyers heb laten verspreiden.
    Schadepost € 400 . Vandaag KPN gebeld en gevraagd of ze het nummer niet kunnen doorschakelen naar mijn mobiel zodat ik geen klanten misloop. Dit kon niet en heb toen opgezegd .
    Voor schade moet ik maar een brief sturen.
    Pfff ik raad KPN af bij iedereen die ik tegenkom. Zo slecht geregeld !! Een dikke NUL
    KPN
    Geachte heer Briggen,

KPN Klantenreacties CMT
    Mark
    Er is een flinke compensatie gedaan door KPN.

Mark

Ook een klacht indienen over KPN?