Opgelost door KPN: Al 6 dagen geen tv internet en bellen en het eind is nog niet in zicht!!!

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 173353
Gebruiker
Mark
Datum
6 reacties

Details

De klacht

Overstappen met de overstapservice is een regelrechte nachtmerrie.
Op internet staat dat KPN er voor zorgt dat je Geen dag zonder internet of tv komt te zitten. Echter mijn ervaring is heel anders Nu vandaag al weer 6 dagen zonder gezet !
KPN verander je slogan!
Op donderdag zou alles moeten werken dus vol goede moet aan de gang.
Helaas blijkt er een monteur nodig te zijn voor het aansluiten in de wijkcentrale , pfff
raar want toen ik bij Vodafone zat was dit niet nodig. Een aanvraag gedaan naar een monteur en die komt pas over 7 dagen !!!! Echt niet normaal en niet van deze tijd.
Na 5 dagen zonder te hebben gezeten heeft na veel contact met kpn besloten een noodpakket toe te sturen . Een dongel met 20GB internet en een kastje voor de tv hehe eindelijk doen ze iets. Internet werkt weer n=maar tv krijg ik niet van de muur om een scartkabel te installeren jonge jonge een scartkabel daarmee werkt toch niets meer deze tijd !

De oplossing

Ik wil graag een compensatie.

6 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Briggen,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    Mark
    Datum
    Pfff ............. En alweer fouten van KPN !
    De gemaakte afspraak van 27-6 word zonder overleg verplaatst naar 7-7-2016 !!!!
    Dit zou betekenen dat ik 3 weken geen diensten heb .
    Toch niet normaal in deze tijd.
    Een compensatie kan ik pas krijgen als alles werkt wordt mij verteld nou kom maar op ! Ben benieuwd waar KPN voor staat Kan Praktische Niets ?
    Hoe moeilijk kan het zijn een monteur te sturen ?
    Wordt weer vervolgt .......
  3. Auteur
    Mark
    Datum
    Geachte KPN ,

    Bij deze stel ik u in gebreke en geef u 14 dagen de tijd het probleem te verhelpen. Mocht dit niet gebeuren wil ik het contract ontbinden.
    Jan Kees de Jager , Eelco Blok , Frank van der Post en Joost Farwerck leden van de raad van bestuur , jullie zouden moeten weten wat voor problemen er bij dit bedrijf spelen , en hier op in moeten spelen. Het lijkt wel erg amateuristische de manier van aanpakken. Met vriendelijke groet,
    Mark
  4. Auteur
    Mark
    Datum
    Helaas is mijn telefoonnummer zaterdag offline gegaan en dit nu ik flyers heb laten verspreiden.
    Schadepost € 400 . Vandaag KPN gebeld en gevraagd of ze het nummer niet kunnen doorschakelen naar mijn mobiel zodat ik geen klanten misloop. Dit kon niet en heb toen opgezegd .
    Voor schade moet ik maar een brief sturen.
    Pfff ik raad KPN af bij iedereen die ik tegenkom. Zo slecht geregeld !! Een dikke NUL
  5. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Briggen,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  6. Auteur
    Mark
    Datum
    Er is een flinke compensatie gedaan door KPN.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Mark
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen