Opgelost door KPN: Al 7 dagen geen telefoon, internet, tv!

R.H. Heus

Onlangs werd ik benaderd om ook tv van KPN te nemen, zodat ik alles-in-1 zou hebben. Daar heb ik ja op gezegd en ik kreeg netjes de apparatuur (2 kasten voor HD-tv, 3x digitennekasten voor boven en een nieuwe router). De dag voor 1 november lag internet en telefoon er ineens uit. We dachten nog dat het te maken had met de overgang naar alles-in-1. Maar op 1 nov. gebeurde er niets. Storing gemeld en men ging op zoek. Op 3 nov. wist men te melden dat het om een doorgebrande kabel ging. Het was gerepareerd en er hoefde alleen nog een monteur te komen voor wat dingetjes thuis. Die is op 5 nov. geweest en hij heeft gemeten. Van de wijkkast naar onze router werkt het prima. Het zit in een aansluiting verderop in de lijn, in de grote centrale. Het is nu 7 nov. en er lijkt nog niets te zijn gebeurd. We worden ook niet meer op de hoogte gehouden. We hebben dus al bijna 8 dagen geen tel., internet en 7 dagen geen tv. We bellen elke dag, maar er gebeurt niets!
Ik wil KPN in gebreke stellen.

Het lampje 'broadband' brandt en dat is belangrijk. Lijkt dus een kwestie van een knop omdraaien. Oplossing is: NU zorgen dat de verbinding functioneert! Tevens wil ik een redelijke restitutie van het abonnementsgeld van alles-in-1 over november. Daarnaast wil ik worden gevrijwaard van een eventuele bijbetalling van mijn HI-abonnement over november, indien mijn riante databundel van 2 Gb toch is overschreden doordat ik mijn mobieltje deze dagen als router gebruik om mijn mail en mijn telebankieren af te handelen.

KPN
    Geachte heer/mevrouw Heus,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    R.H. Heus
    Op vrijdagmiddag 9 november was de storing eindelijk verholpen. Alles werkt nu en naar tevredenheid. Kunt u aangeven hoe ik gecompenseerd word voor 9 dagen geen internet en 8 dagen geen tv, gezien de maandkosten van mijn abonnement?
    KPN
    Geachte heer/mevrouw Heus,Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    R.H. Heus
    De storing hebben ze na 9 dagen kunnen verhelpen. Gezien de duur hiervan heb ik een nette schadevergoeding (deel abonnementsgeld van november) gekregen. Daarmee is mijn klacht naar tevredenheid opgelost.

R.H. Heus

Ook een klacht indienen over KPN?