Opgelost door KPN: Al bijna 1,5 maand geen internet en tv. Het probleem ligt bij NLEx of KPN

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 271243
Gebruiker
Yvonne666
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Per 12 juli overgestapt naar NLEx voor internet en tv. Nu 24 augustus en nog steeds helemaal niets. Na vele telefoontjes word ik alleen maar aan t lijntje gehouden. Ze zeggen dat het probleem bij KPN zit, en NLEx heeft dat doorgegeven aan KPN die mij zou moeten bellen. Nog steeds wacht ik af. KPN gebeld die zeggen dat ze dat niet kunnen zien en het via NLEx gaat. NLEx zegt dat ze het aan KPN hebben doorgegeven en dat KPN mij gaat bellen. Ik wacht nog steeds. Mijn geduld raakt nu wel op. Wil het liefst opzeggen maar dan krijg ik een boete zeggen ze. Heb zo spijt dat ik ben overgestapt, had nooit problemen bij online.nl

De oplossing

Het liefst zeg ik alles op en stap naar een andere provider.

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Leenhouts,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    Yvonne666
    Datum
    Bedankt KPN, jullie hebben het opgelost.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Yvonne666
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?