Opgelost door KPN: al bijna 4 weken geen telefoon en te hoge facturering

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 43082
Gebruiker
Corrie
Datum
6 reacties

Details

De klacht

2oktober zijn we overgestapt van KPN naar KPN glasvezel. Door de dubbele facturen, zowel van KPN als van KPN glasvezel, kwamen we er 12 november achter dat de overstap niet goed gegaan was. Het gevolg was dat 14 november alles dood was, zowel telefoon, als televisie en internet. Televisie en inter net was in een paar dagen geregeld.
Na vele telefoontjes en vele beloftes hebben we nu nog geen telefoon. Al bijna 4 weken dus. Er is wel weer beloofd dat we in de loop van de week weer kunnen telefoneren, maar we hebben niet zoveel vertrouwen meer.
Op de laatste factuur werd meer in rekening gebracht dan was afgesproken.

De oplossing

Wij willen zo snel mogelijk telefoon aansluiting. Als dat niet lukt willen we van het contract af.
Terugbetaling van het te veel gefactureerde en compensatie voor de tijd dat we geen telefoon hadden.

6 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Bisschop,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    Corrie
    Datum
    Er zijn verschillende contasten geweest, maar de laatste afspraak is niet nagekomen. Wij weten nog steeds niet wat er mis is en hoe lang het nog gaat duren.
  3. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Bisschop, De behandelaar van deze reactie zal binnenkort weer contact met u opnemen. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  4. Auteur
    Corrie
    Datum
    Het is droevig, maar we hebben nog steeds niks gehoord.
    Wij willen met terugwerkende kracht de vaste telefoon uit ons pakket en alles wat we te veel betaald hebben verrekend hebben met de volgende factuur.
    Wij verwachten morgen een telefoontje.
    Mvg Corrie Bisschop
  5. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Bisschop, Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  6. Auteur
    Corrie
    Datum
    De uiteindelijke klachtafhandeling is naar tevredenheid, maar dat vlakt niet uit dat we wel in totaal 7 weken hebben gewacht met alle ongemakken en ergernissen. Dat hebben we ook kunnen uiten en ik hoop dat het een leermoment zal zijn voor de KPN om in ieder geval klanten op de hoogte te houden over de oplossing van een klacht.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Corrie
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen