Klacht KPN: Al drie weken geen internet, telefoon en televisie

Klachtnummer
# 156555
Gebruiker
ra.j
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Eerst twee weken wachten op een monteur, want ondanks dat ik mijzelf had aangesloten werkte de Experia box helemaal niet. Die heeft mij aangesloten, waardoor ik een avond kon beschikken over internet en telefonie. Abonnementsnummer en pincode voor televisie zijn nooit gestuurd, maar was nog voor diezelfde avond beloofd. De volgende avond had ik ook geen internet en telefonie meer. Gebeld met KPN, die zeiden dat mijn order niet goed doorloopt. Ik heb geen idee wat dat betekent. Nu zit ik al weer meer dan een week te wachten op het inplannen van een monteur, maar dat gaat vanwege een interne storing bij KPN niet. Gezien de gemiddelde tijd die verstrijkt voordat er een monteur gaat komen, zijn we in totaal wel tenminste zo'n vijf weken verder na de afgesproken ingangsdatum.

De oplossing

Ik verwacht een duidelijk antwoord waarom het bij mij plotseling toch weer niet werkt en een duidelijk antwoord wanneer KPN vindt dat het wel ordentelijk zou moeten werken en hoe ze dat doel op zo kort mogelijke termijn gaan bereiken.

1 reactie

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Raap,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen