Opgelost door KPN: Al een week geen gebruik kunnen maken van tv, internet en telefoon

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 108083
Gebruiker
Maro
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Vorige week vrijdag (24 april) kpn gebeld,Tv internet en telefoon werken. dinsdag 28 april komt kpn monteur langs. Monteur geeft aan dat er een probleem met de glasvezelkabel en er een opdracht aangemaakt moet worden voor Reggefiber. Monteur kpN geeft mij aan dat er die dag nog een monteur van Reggef komt. Eind van de dag nog niets gehoord dus neem ik contact op met Reggef die mij aangeeft geen order van KPN te hebben ontvangen. Ik bel kpn die mij aangeeft dat ik echt vandaag of morgen door Reggef gebeld wordt om.een afspraak in te plannen. Woensdag 29 april bel ik kpn weer en krijg ik hetzelfde te horen. Donderdag 30 april nog niets gehoord en bel weer met Reggef en weer met kpn (met mobiel abbo). Zij geven elkaar de schuld als blijkt dat er opnieuw een order aangemaakt moet worden. Kpn beloofd dat ik nu echt wordt gebeld en er vrijdag een monteur van Reggef langs komt. Momenteel wacht ik, zonder tv internet en tel, niet eens op de monteur zelf maar nog altijd op dat telefoontje

De oplossing

Werkend tv internet en telefonie en compensatie voor de dagen dat ik hier geen gebruil van heb kunnen maken.

4 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Roije,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    Maro
    Datum
    Graag!Mvg,
  3. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Roije, Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  4. Auteur
    Maro
    Datum
    De klacht is inmiddels naar tevredenheid opgelost.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Maro
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen