Opgelost door KPN: Al meer dan geen fatsoenlijke tv en internet terwijl we wel een overeenkomst over hebben

content Opgelost
Perkament

De klacht bestaat nog steeds, ze beloven me terug te bellen maar doen dat niet. Het verhaal is hetzelfde ze (KPN Nieuwbouw) vertellen steeds dat de aannemer het moet afmelden. Kunnen niet vertellen wanneer iets gaat gebeuren en vertellen dat ze ook niet weten hoe dat ze in deze bureaucratische bedrijfsvoering schot kunnen krijgen. In mijn meterkast zit de glasvezel aansluiting met een doosje van KPN erop met de tekst Hoera u heeft glasvezel. Ondertussen valt de tv verbinding om de minuut steeds uit is het beeld ontzettend slecht en loop ik met de antenne van de digitenne steeds door de kamer op een beetje beeld te krijgen. Kortom de klacht blijft ik kan nergens naar escaleren dit wordt afgeschermd en wordt door callcenter medewerkers aan het lijntje met de woorden ik begrijp maar we kunnen u niets verder vertellen. Het ergste is je krijgt gewoon niet te horen wanneer iets gaat gebeuren en verschuilen zich achter een aannemer en weten niet wie dat is. KPN heeft de cultuur van bureaucratisch klantonvriendelijke staatsbedrijf nog steeds niet van zich afgegooid.

Afspraken nakomen en in orde maken dat wat KPN beloofd heeft dmv een overeenkomst en vele toezeggingen nakomt

Perkament
    Ik vraag mij echt af waarom kan niet iemand binnen KPN een telefoon pakken en bellen naar de persoon die hier schot in kan krijgen en vertellen wat er aan de hand is. Het is echt niet moeilijk maar gewoon doen en niet weer je klant weer aan het lijntje houden met begrip waar je niets aan hebt er verandert toch niets. Ik ben al tientallen jaren klant van KPN. Maar ben nu jaloers op alle mensen uit de straat die met Ziggo een overeenkomst hebben afgesloten want zij hebben van 25 juni al internet en tv zonder problemen. De pech die ik heb is dat ik de aannemer gevraagd heb overal in mijn huis glasvezel aan te leggen. En kan nu zonder weer hoge kosten te maken niet naar Ziggo overstappen omdat ik geen coaxkabel in mijn huis heb.
    KPN

Bedankt voor uw bericht. Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen en zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen om de klacht verder af te handelen.

KPN Webcare
    Perkament
    Het bovenstaande reactie is wellicht de kern van het probleem. U vertelt en ik ben ervan overtuigd in alle oprechtheid wat ik moet doen. Het punt is wij hebben een leveringsovereenkomst afgesloten en ik heb mij aan de afspraken gehouden maar KPN niet namelijk ze leveren niet. Het gaat er niet op wat ik moet doen en alweer tientallen minuten lang in de te wacht ga staan voor de callcenter. Het verhaal opnieuw te vertellen en dan vervolgens te horen krijgen dat ze mij begrijpen, het vervelend vinden, het ook niet weten, een melding gaan maken en mij niet verder kunnen helpen maar dat ik moet afwachten wat Regerfiber/KPN nieuwbouw gaat doen. Wat ik van u verwacht is dat u uw zaken regelt en ervoor zorgt dat u gaat leveren vervolgens mij opbelt en vertelt we komen dan bij u en hebt u tv en internet.

Perkament
De laatste medewerkster van KPN was realistisch, kwam haar afspraken na en pakte door. Ondanks dat we niet naar beide tevredenheid de klacht hebben kunnen oplossen kan ik het toch goed afsluiten. We hebben besloten de overeenkomst te beëindigen en wij gaan naar een andere leverancier die wel kan leveren. Arja van KPN bedankt.

Ook een klacht indienen over KPN?