Klacht KPN: Al sinds 6 dagen niet meer mogelijk te bellen/gebeld worden op vaste nummer van de KPN

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 283485
Gebruiker
Blankwater1
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Mijn bejaarde moeder kan al 6 dagen niet gebeld worden of bellen met haar vaste nummer van de KPN. We hebben al meerdere keren contact opgenomen en er wordt ons steeds verteld dat de centrale waarop mijn moeder (en andere buurtgenoten) bellen defect is en dat er aan gewerkt wordt. Niemand kan ons echter vertellen wanneer ze verwachten dat het probleem is opgelost. En we hebben zeer het gevoel dat dit probleem geen prioriteit is binnen de KPN.

De oplossing

Er weer voor zorgen dat mijn moeder gewoon gebeld kan worden en kan bellen met haar vaste telefoonnummer.

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Blankwater,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

  2. Auteur
    Blankwater1
    Datum
    KPN heeft contact opgenomen en mijn moeder belt net vanaf haar vaste nummer dat het het weer doet! Opgelost

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Blankwater1
Datum
Uiteindelijke oplossing De vaste telefoon van mijn moeder heeft het minder dan 24 uur weer gedaan. Nu alweer dezelfde storing. Klacht weer gemeld en zou zo spoedig mogelijk teruggebeld worden. Na 5 uur nog steeds niets gehoord en telefoonnummer weer niet te bereiken!
Status
opgelost
Beoordeling
happy