Klacht KPN: Al sinds 6 dagen niet meer mogelijk te bellen/gebeld worden op vaste nummer van de KPN

Blankwater1

Mijn bejaarde moeder kan al 6 dagen niet gebeld worden of bellen met haar vaste nummer van de KPN. We hebben al meerdere keren contact opgenomen en er wordt ons steeds verteld dat de centrale waarop mijn moeder (en andere buurtgenoten) bellen defect is en dat er aan gewerkt wordt. Niemand kan ons echter vertellen wanneer ze verwachten dat het probleem is opgelost. En we hebben zeer het gevoel dat dit probleem geen prioriteit is binnen de KPN.

Er weer voor zorgen dat mijn moeder gewoon gebeld kan worden en kan bellen met haar vaste telefoonnummer.

KPN
    Geachte heer/mevrouw Blankwater,

KPN Klantenreacties CMT

Blankwater1
    KPN heeft contact opgenomen en mijn moeder belt net vanaf haar vaste nummer dat het het weer doet! Opgelost

Blankwater1
Uiteindelijke oplossing De vaste telefoon van mijn moeder heeft het minder dan 24 uur weer gedaan. Nu alweer dezelfde storing. Klacht weer gemeld en zou zo spoedig mogelijk teruggebeld worden. Na 5 uur nog steeds niets gehoord en telefoonnummer weer niet te bereiken!