Klacht KPN: Al twee maanden bezig om abonnement contractsvrij te laten doorlopen zonder toestelkosten

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 276670
Gebruiker
Jeffrey Krook
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Twee jaar geleden heb ik mijn abonnement verlengd voor twee jaar met telefoon. Nu ben ik nog steeds tevreden over mijn telefoon. Ik wil daarom mijn abonnement contractvrij laten doorlopen bij KPN zonder toestelkosten. Ik ben al twee maanden bezig maar het is nog steeds niet gelukt. Via jullie chat geeft Elise aan dat het niet mogelijk is. Tevens geef zij aan dat jullie eigen moderators, die melden dat het wel mogelijk is, liegen.

De oplossing

Mijn abonnement 'sim-only' voortzetten zonder contractduur

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Krook,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT


  2. Auteur
    KPN
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer Krook,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Wij verzoeken u de afhandeling van de klacht van onze medewerker te beoordelen.

    Bedankt voor uw medewerking.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Jeffrey Krook
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy