Opgelost door KPN: al twee maanden geen tv, telefoon en zeer langzaam internet

connie bouwmeester

vanaf 1 augustus zouden wij alles in één interactiefe tv van u ontvangen. 31 jullie is jullie monteur hier geweest om in huis alles te instaleren. op 3 augustus heb ik voor het eerst gebeld omdat we niets konden ontvangen. na heel veel telefoontjes ( mobiel) zijn we nog niets verder. er is een aantal keren beloofd om ons terug te bellen maar helaas niets gehoord, ook is er niet op een brief gereageerd. het enigste dat wij weten is dat de order niet goed doorkomt. zo is ons verteld door de klantenservice. HELP we zijn internet heel hard nodig voor de studie van de kinderen, de eerste problemen op school zijn er al. Help ons alstublieft! ik weet niet meer wat ik moet doen.

zo snel mogelijk internet!! telefoon en tv.
onkosten vergoeding voor de mobiele telfoonkosten en de dubbele internet en tv kosten.

KPN
    Geachte mevrouw Boumeester,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    connie bouwmeester
    bedankt voor deze reactie! maar in mijn ogen zal het een wonder zijn als jullie echt binnen vijf dagen contact op nemen aangezien het al 8 weken niet gelukt is. gr connie
    connie bouwmeester
    bravo kpn! we hebben nu tv en kunnen zelf weer bellen maar we kunnen niet gebeld worden en ook internet hapert nog al. ik hoop dat jullie dit nog zo snel mogelijk kunnen verhelpen. groetjes connie
    connie bouwmeester
    hallo, helaas was ik woensdagmiddag niet in staat om u te woord te staan en heeft u beloofd om donderdag om 11 uur terug te bellen. nu zit ik al weer twee dagen op het telefoontje te wachten en hoop ik dat u niet belt als ik ergens ben waar ik de mobiel niet aan mag(woensdag was ziekenhuis). bel alstublieft terug want de klacht is zeer zeker nog niet opgelost!
    connie bouwmeester
    heb ondertussen twee keer kontact gehad met kpn. nu krijg ik pas het gevoel dat er echt iets aan gedaan wordt ! we worden geinformeert over wat ze gaan doen en ze beloven met een vergoeding te komen als alles opgelost is. wij krijgen eindelijk weer een beetje vertrouwen in kpn.
    connie bouwmeester
    we hebben sinds 23 okt. tv,internet en telefoon!! een paar keer contact gehad met kpn en ze hebben ons goed op de hoogte gehouden. dank u dat voelde heel wat beter dan het contact met de klantenservice. nu nog de financiele kant bekijken en dan is het eindelijk klaar. gr connie
    KPN
    Geachte mevrouw Boumeester,Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    connie bouwmeester
    sinds de klacht via klachtenkompas doorgegeven is naar kpn is het contact tussen kpn en ons prima verlopen.eindelijk werd er naar ons geluisterd en er ook wat mee gedaan! jammer dat het zo niet via consumentenkontakt kan.ook de financiele kant is beter dan verwacht afgehandeld! bedankt en ik hoop dat dit zo niet weer nodig is.

connie bouwmeester

Ook een klacht indienen over KPN?