Klacht KPN: Al twee weken geen internetverbinding

Klachtnummer
# 50333
Gebruiker
Avondwind
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Wij hebben glasvezel, en wonen in Bilthoven. Twee weken geleden deed de internetverbinding het ineens niet meer. Bellen. Er zou aan gewerkt worden.
'KPN heeft daar vijf werkdagen voor, mevrouw.'
Na drie werkdagen weer bellen. Aangegeven dat ik in grote problemen kom, omdat ik mijn thuiswerk niet kan doen.
Na vijf werkdagen weer bellen. 'Misschien zit er een kabelbreuk. Er wordt aan gewerkt.'
Nu zijn we acht werkdagen verder, sinds ons internet het niet meer doet. Ik moet kosten maken omdat ik buitenshuis moet werken. Ook worden we niet op de hoogte gehouden. Ik vraag me af of wij verplicht zijn om de volle maandelijkse mep te betalen als wij nu al twee weken zonder internet en telefoonverbinding zitten.

De oplossing

Graag zo spoedig mogelijk informatie over de progressie en liefst zo snel mogelijk herstel. Een tegemoetkoming in de vorm van kostenvermindering zou ik erg netjes vinden.

3 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Arends,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    Avondwind
    Datum
    Nog niets gehoord, noch van KPN, noch van Reggefiber, bij wie we ook een klacht hebben neergelegd. Ik ben alleen op een 06-nummer te bereiken, omdat onze telefoon ook via internet gaat. Via de mail kunt u contact met mij opnemen. Ik hoop heel gauw van u te horen.
  3. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Arends, Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen