Klacht KPN: Al vijf jaar post voor verkeerde persoon op verkeerd adres

Klachtnummer
# 30225
Gebruiker
LadyOracle
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik ontvang al vijf jaar post voor iemand die niet op mijn adres woont en ook voor mij niet op dit adres heeft gewoond. Bovendien woont deze klant volgens KPN op huisnummer met toevoeging C, terwijl dat niet bestaat. Ik heb dit vijf jaar geleden telefonisch gemeld, maar men weigerde dit te veranderen als ik mijn gegevens niet gaf. Ik zelf heb niets met KPN, dus ik sta mijn gegevens niet af als ik niets met een bedrijf te maken wil hebben. Daarom bleef ik post krijgen, ondanks dat ik het steeds weigerde. Na een klacht op Twitter eerder dit jaar zou het opgelost worden. Maar vorige maand lag er gewoon weer een brief in de bus voor meneer Ostiana.

De oplossing

Ik wil dat KPN ophoudt met brieven sturen terwijl ze al jarenlang weten dat die persoon daar niet woont. (Hoe kan die persoon nou een aansluiting hebben?)

1 reactie

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Hobbel,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?