Klacht KPN: Alle aansluiting verdwenen na bezoek monteurs

Kiara

Vanaf augustus hebben wij een contract afgesloten met KPN Glasvezel alles in één pakket. Vanaf dat moment werkte de telefoon niet! Na heel veel heen en weer bellen werdt dit doorgezet naar afdeling escalatie. Vanaf afgelopen woensdag viel ook de internet verbinding weg. Weer KPN gebeld hierover en de volgende dag zou er een monteur langskomen. De volgende dag werden er inderdaad 2 prutsters langsgestuurd. Prutsters waren het omdat na hun bezoek de TV het ook niet meer deed. We hebben nu helemaal geen levering dus meer. Na ondertussen weer 11 keer gebeld te hebben met onze contact persoon in de KPN XL winkel en de klantenservice werden we zojuist gebeld door KPN dat het hele signaal is weggevallen en dat wij een nieuwe aanvraag moeten gaan doen. Levertijd .....2 weken !!!!!!!

Directe aansluiting van ons alles in één pakket naar behoren zonder wachttijd van 2 weken

Kiara
    Zojuist een email gekregen dat er pas 4 november een monteur komt. Er dient een nieuwe aansluiting te komen. Lang leve de snelle service
    Geachte mevrouw Van Eenennaam- van Aalten,

Van uw behandelaar hebben we begrepen dat u zelf heeft besloten de dienst op te zeggen bij KPN.Wij betreuren het, dat u deze keuze heeft gemaakt.

Mogelijk kunnen wij u in de toekomst nog van dienst zijn.

Kiara
    De keuze om te beeindigen is genomen omdat KPN weigerde met een oplossing te komen ! Er is ook niet geprobeerd om alles z.s.m. terug te draaien maar er werd vastgehouden aan een nieuwe aanvraag die gedaan moest worden en aansluiting kon niet eerder plaats vinden dan 4 november. Enige moeite om dit te versnellen / recht te zetten is volledig uitgebleven aan de kant van KPN. Oplossing : z.s.m aansluiting van KPN + de kosten vergoeden voor het opzeggen van huisige aanbieder.
    Geachte mevrouw Van Eenennaam- van Aalten,

Indien u nog vragen heeft kunt u contact opnemen met de behandelaar van deze reactie. U kunt haar rechtstreeks telefonisch benaderen via 070-343 21 02.

KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?