Klacht KPN: Alle contactgegevens en e-mails kwijt na verandering van e-mailbox door KPN

Boos

Alle contactgegevens en e-mails kwijt na verandering van e-mailbox vandaag door KPN

Contactgegevens terug plaatsen en ook de e-mail berichten.

Ben hierdoor zeer gedupeerd
De oplossing die KPN aangeeft in hun 2e reactie,dat is geen oplossing,ik heb dat namelijk al gedaan.Dat forum is echt waardeloos voor zulke problemen. Telefonische helpdesk kon ook dit probleem niet oplossen. Mijn conclusie is: KPN IS TE BELAZERD OM OOK MAAR ENIGE MOEITE TE DOEN! Als er door justitie gevraagd word naar verdwenen e-mail en contact gegevens op internet dan kan de technische dienst ze altijd terug halen. KOM op KPN dit kan heus wel wees eens een beetje klantvriendelijk! De tijd tussen de 2 reacties die ik van jullie ontving bedroeg maar enkele minuten,dus is er geen enkele moeite gedaan! Er is niet eens een onderzoek ingesteld. Wat mij betreft is deze casus NIET AFGESLOTEN !

KPN

Bedankt voor uw bericht. Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen en zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen om de klacht verder af te handelen.

KPN Webcare
    KPN
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen

Ook een klacht indienen over KPN?