Opgelost door KPN: Alle diensten van KPN liggen er al dagen uit.

sad Opgelost
Gebruiker1642670810

Vanaf maandag 17 januari 2022 geen internet, tv en telefoon (glasvezel). Gelijk gemeld bij KPN. Na alles eerst thuis zelf te hebben uitgetest moest de oorzaak buiten worden gezocht. Toch zou men een monteur sturen die kon pas woensdag 19 januari komen. Ook deze monteur kon niet anders concluderen dat fout buiten zat. Hij kon echter niets meer doen en zou het melden bij de infra organisatie. Deze club zou binnen 3 uur met mij contact opnemen. Zit er nog steeds op te wachten. Navraag gedaan bij 0800 0402 en daar heeft men tot twee keer toe bevestigd dat ze woensdag 19 januari met de reparatie begonnen zijn. Vandaag 20 januari werkt er nog steeds niets en krijg ik taal nog teken van KPN.
Het streven naar klanttevredenheid staat bij KPN op een zeer laag pitje. Het is een drama.

Dat ze de diensten snel herstellen en compensatie verlenen voor de geleden schade.
Oplossing prima, maar veel te laat Graag compensatie voor geleden schade en ongemak.

KPN
    Geachte heer/mevrouw Leent,

KPN Klantenreacties CMT
    Gebruiker1642670810
    Er is donderdag 20 januari contact met mij opgenomen. In tegenstelling tot wat 2 medewerkers van 0800 0402 hadden verklaard dat men volop bezig was met de storing bleek onjuist te zijn. Deze medewerker zou er alles aan doen om nog donderdag de reparatie uit te laten voeren, maar mocht dat niet lukken dan werd het vrijdag 21 januari. Ik zou daar vandaag een telefoontje over krijgen.
    Het blijft echter weer erg stil en mij bekruipt het gevoel dat ook deze afspraak opnieuw niet gehaald wordt. Mijn vertrouwen in KPN is tot een dieptepunt gezakt. Blijft een drama. We weten nog steeds niet wat er vandaag gaat gebeuren. Kpn kan het toch niet maken om de reparatie over het weekend te tillen. We zitten al vanaf maandag ochtend zonder internet, telefoon en tv.
    De klucht gaat verder..
    Vrijdag zelf maar contact gezocht met de Tofgroup de onderaannemer van KPN die de glasvezel werkzaamheden verzorgt. Daar gaf men aan dat er het nodige mis was gegaan in de communicatie tussen hen en KPN. Deze medewerkster zou er alles aan doen om een monteur vrij te maken voor dit probleem. Later bleek tijdens een gesprek met de klantenservice van KPN dat er nu in het systeem stond dat er een monteur gepland stond voor vrijdag tussen 14:00 en 17:00 uur. Gelukkig, eindelijk gaat er toch wat gebeuren. De medewerker klantenservice had goede hoop dat het probleem nu snel zou worden opgelost. Men zou altijd bellen om ons op de hoogte te brengen van de voortgang. Nu zaterdag 22 januari weer geen enkele reactie ontvangen. We weten weer niet hoe de vlag erbij hangt. Om moedeloos van te worden
    Toch maar weer klantenservice gebeld om verhaal te halen.
    Dit bleek pas een echte domper. Men kon niets meer voor ons doen. Ze zijn helemaal afhankelijk van de onderaannemer waarop ze geen invloed kunnen uitoefenen. De onderaannemer maakt uit wanneer de zaak hersteld wordt. De medewerker van de klantenservice adviseerde me om zelf nog maar eens de onderaannemer te bellen. Die bleek echter het hele weekend gesloten te zijn.
    Hoe verlies ik mijn klanten........
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
    Gebruiker1642670810
    Storing nog steeds niet opgelost. Nu meer dan een week geen internet, tv en vaste telefonie.
    Morgen zou weer een monteur komen. Hopelijk gaat die eindelijk het probleem oplossen.
    Gebruiker1642670810
    Vandaag keurig op de afgesproken tijd een monteur van KPN Netbeheer langs geweest. Hij heeft In de meterkast alles gecontroleerd en op de glasvezel een laserpen geplaatst. Vervolgens naar de glasvezelpatchkast gereden om te controleren of het signaal daar aankomt.
    Gelijk zag hij dat onze glasvezel was doorgeknipt.
    Blijkbaar was de eerste monteur (KPN Provider) niet is deze kast gaan kijken of daar iets mis was.
    Erg slordig natuurlijk. De laatste monteur had de zaak binnen 10 minuten hersteld.
    Ongelooflijk dat wij door een slordigheid meer dan een week geen internet, tv en vaste telefonie hebben gehad.
    Compliment aan de monteur van de onderaannemer (Tofgroup).

Ook een klacht indienen over KPN?