Opgelost door KPN: alle mails dubbel binnen na overgang telfort / kpn

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 413827
Gebruiker
haarlem#3120
Datum
2 reacties

Details

De klacht

alle mails dubbel binnen na overgang telfort / kpn

De oplossing

uiteraard wil ik dat KPN als nieuwe eigenaar van telfort ervoor zorgt dat dit probleem bij henzelf wordt opgelost. Er is zelfs geen duidelijke instructie te vinden hoe ik het eventueel zelf kan oplossen, laat staan hoe dit moet zijn voor ( nog) oudere mensen.

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Binnerts,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    haarlem#3120
    Datum
    beste kpn,

    inmiddels lijkt alles weer gewoon te functioneren. Dus vervalt de klacht.

    met vriendelijke groet,

Uiteindelijke oplossing

Auteur
haarlem#3120
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen