Opgelost door KPN: Alles in één glasvezel opzegging niets mee gedaan

Frank44

Alles in één glasvezel opgezegd op 29 mei, moest voor 1 juli ivm prijsverhoging! bevestiging van deze mail gehad. Omdat ik niets hoorde via twitter gevraagd of de 27 e juli ook echt alles stopte, dit was correct de 27 e zou alles beëindigen. Toen andere provider opdracht gegeven 28 juli aan te sluiten. Echter ik nog maar eens bellen omdat ik nog steeds niets hoorde van kpn, daar was niets bekend! Ik moest bewijsstukken opsturen naar cynthia N. per bewijsstuk@kpn.com, dit ook gedaan en geen foutmelding gehad dat mail niet was aangekomen. Vrijdag 15 juli maar opnieuw een klacht hierover ingediend en ook hier digitaal een bevestiging van. Binnen 3 werkdagen wordt er contact opgenomen, u raad het sl... blijft akelig stil vanuit de kpn zijde!
Ik fa de facturen niet meer voldoen, 28e is de lijn wel vrij iig , deze brief kreeg ik wel dan kpn!
Vorige week woensdag weer een tweet gedaan, ze vonden raar dat ik nog steeds niets had gehoord en hebben Cynthia opniew gevraagd mij te berichten!
Gisteren weer een week verder weer een tweet gedaan, opnieuw hebben ze Synthia hevraagd mij te berichten... ik ben er zo klaar mee dat ik mijn 3 mobiele abonnementen ook allemaal opzeg, 2 inmiddels al gedaan en ook daar nog niets van vernomen!

Per 27-7-2016 abonnement beeindigen volgens afspraak!

KPN
    Geachte heer Ebbeskamp,

KPN Klantenreacties CMT
    Frank44
    Zou heel fijn zijn, in ieder geval nu nog niets vernomen!
    Frank44
    Vanmorgen gebeld door een vriendelijke medewerker van KPN, zojuist wat meer gegevens opgestuurd zodat ze uit kunnen zoeken waar het fout is gegaan. Ik wacht de oplossing af!
    Frank44
    De klacht vandaag netjes opgelost door KPN!
    Wel tevreden maar communicatie blijft moeilijk, maakt niet uit welk bedrijf het is, als het mis gaat dan zit je in een molen!
    Frank44
    De klacht vandaag netjes opgelost door KPN!
    Frank44
    netjes opgelost en klantvriendelijk gebleven!

Frank44

Ook een klacht indienen over KPN?