Klacht KPN: alles in 1: ik betaal voor diensten die ik niet afneem

Klachtnummer
# 197711
Gebruiker
GM
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Voorjaar 2014 zou een modem zijn geleverd, dit is nooit geleverd. Dit is voor interactieve tv.
Vanaf voorjaar 2016 is mijn vaste lijn niet meer bruikbaar.
KPN doet nergens wat aan maar factureert en schrijft maandelijks de nota af.
In september heeft een arrogante medewerker gezegd dat dit mijn eigen verantwoording is.

Gewenste oplossing

creditnota en aanpassing van het huidige abonnement naar alleen internet van kpn.

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Meinardi,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

  2. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Meinardi,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen