Opgelost door KPN: Alles in 1? Wat een spijt!

Odilia

Dat wij nu al een week zonder internet telefoonverbinding zitten, heeft kennelijk alles te maken met de alles in1 wat bij ons vandaag 25 oktober, door de kpn-monteur, geinstalleerd zou worden. Kennelijk is er in de aanloop daartoe iets bij kpn omgezet waardoor we plotseling sinds vrijdag 18 oktober geen verbinding meer hebben. Wat volgde waren talloze van telefonsche contacten, toezeggingen dat er monteurs zouden komen die nooit geweest zijn (en ik heb er wel vrij voor moeten nemen!) en ik weet niet hoeveel verschillende verhalen over de oorzaak en de oplossingen die telkens geen oplossing bleken te zijn.
Het vertrouwen in kpn heb is zacht gezegd dramatisch geschaad. Toen de kpn marketingfiguur mij overhaalde tot alles in 1 mocht ik zelfs aangeven dat de monteur vandaag zou komen tussen 11-13 uur. Deze week hoorde ik echter dat hij ergens tussen 12-18 uur komt. "Sorry mevrouw, ik kan er niets aan doen'. Die uitspraak heb ik ontelbaar keer gehoord.

Snelle installatie en contact over onkostenvergoeding. Ontbinden van contract mag ook.

Odilia
    Het verhaal wordt steeds gekker. Gisteren is voor derde keer een toegezegde monteur niet geweest. Nu is het verhaal dat ik tegen de monteur gezegd zou hebben dat het mij niet schikte. Dit terwijl ik al een week wanhopig probeer een monteur over de vloer te krijgen om de problemen op te lossen.
    Weer een dag voor niets vrij genomen en zitten wachten....(zucht).
    KPN
    Geachte heer Seidell,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Odilia
    Begripvol en adequaat is de klacht nu afgehandeld, althans daar lijkt het wel op. Wel jammer dat er een ellendige voorgeschiedenis aan vooraf moest gaan. Ik hoop dat onze casus gebruikt wordt om van te leren. Niet alléén in termen van klantvriendelijkheid, maar ook om te kijken naar hoe de organisatorisch en technisch in elkaar zit. KPN wordt gegijzeld door systemen die van onmogelijkheden via beperkingen aan elkaar hangen!

Odilia

Ook een klacht indienen over KPN?