Opgelost door KPN: Alles-in-1-standaard levert niet wat is beloofd

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 181956
Gebruiker
fouchier
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Op de Experiabox komt een signaal binnen dat veel te laag is. Enkele jaren ging het goed, maar het laatste half jaar niet meer. TV en internet vallen regelmatig uit. Op twee TVs kijken lukt zeker niet. TV kijken en internetten ook niet. KPN standaard belooft tot 60 Mb, maar bij mij is 4 Mb al veel (zelfs via een vaste kabel). Helpdesk en diverse monteurs hebben het probleem nog altijd niet opgelost. Die zeggen het ook niet te weten. De laatste helpdeskmedewerker stelde zelfs voor dat ik maar beter een andere provider kon zoeken.

De oplossing

Ik zou graag zien dat KPN het signaal dat op de experiabox staat gaat opschroeven, zodat er binnenkomt waar ik voor betaal, namelijk om 2 TVs te gebruiken en internet tot 60Mb. Ik betaal nu al maanden voor een abonnement waar ik niet mee kan internetten en TV kijken. Als dat niet mogelijk is dan moet ik op zoek naar een andere provider. Restitutie van de kosten van de niet geleverde diensten over het laatste half jaar lijkt mij in dat geval redelijk.

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Fouchier,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    fouchier
    Datum
    KPN heeft mijn klacht serieus genomen en het probleem opgelost. Er bleek een fout te zitten in de centrale. Prima dat het nu is opgelost en ik weer TV en internet kan gebruiken. Jammer dat daar enkele maanden overheen moest gaan, met veel telefoontjes met helpdesk en bezoekjes van monteurs, door slechte communicatie over dit probleem intern bij KPN.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
fouchier
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy