Opgelost door KPN: Alles-in-1-standaard levert niet wat is beloofd

# 181956
fouchier

Op de Experiabox komt een signaal binnen dat veel te laag is. Enkele jaren ging het goed, maar het laatste half jaar niet meer. TV en internet vallen regelmatig uit. Op twee TVs kijken lukt zeker niet. TV kijken en internetten ook niet. KPN standaard belooft tot 60 Mb, maar bij mij is 4 Mb al veel (zelfs via een vaste kabel). Helpdesk en diverse monteurs hebben het probleem nog altijd niet opgelost. Die zeggen het ook niet te weten. De laatste helpdeskmedewerker stelde zelfs voor dat ik maar beter een andere provider kon zoeken.

Ik zou graag zien dat KPN het signaal dat op de experiabox staat gaat opschroeven, zodat er binnenkomt waar ik voor betaal, namelijk om 2 TVs te gebruiken en internet tot 60Mb. Ik betaal nu al maanden voor een abonnement waar ik niet mee kan internetten en TV kijken. Als dat niet mogelijk is dan moet ik op zoek naar een andere provider. Restitutie van de kosten van de niet geleverde diensten over het laatste half jaar lijkt mij in dat geval redelijk.

KPN
    Geachte heer Fouchier,

KPN Klantenreacties CMT
    fouchier
    KPN heeft mijn klacht serieus genomen en het probleem opgelost. Er bleek een fout te zitten in de centrale. Prima dat het nu is opgelost en ik weer TV en internet kan gebruiken. Jammer dat daar enkele maanden overheen moest gaan, met veel telefoontjes met helpdesk en bezoekjes van monteurs, door slechte communicatie over dit probleem intern bij KPN.