Klacht KPN: Alles in 1 van KPN (KPN Compleet)

Kharoena Lokhai

Op advies van KPN ben ik over naar het alles in 1 van KPN en daarbij werd mij ook verteld, dat als ik mn pakket compleet zou maken (incl. mobiel), dat ik dan geen activatie en verzendkosten ga betalen.

Uiteindelijk heb ik alsnog op de eerste factuur (terwijl ik TOT OP HEDEN NOG GEEN MODEM HEB!) verzend en activatie kosten gekregen, ook worden de kortingen (voor 6 maanden) verrekend, terwijl ik GEEN gebruik van de aansluiting kan maken!

2 juli zou alles geleverd worden en normaliter wordt het installatie pakket dan ook ruim van te voren opgestuurd, alleen heb ik geen modem ontvangen en ben toen maar gaan bellen met de klantenservice. De klantenservice gaf aan dat er een modem is verstuurd en dat ze i.v.m. de staking van Post.nl niet wisten wanneer het zou aankomen. Ok, geen probleem.. maar waarom moet ik nu betalen als ik geen modem heb?! Mij werd beloofd dat het pas zou gaan starten nadat ik het pakket heb geactiveerd door te bellen naar een nummer! NIET DUS!

1. Correctie korting vanaf datum dat ik er echt gebruik van maak
2. Creditering verzend en activatie kosten
3. Creditering abonnementskosten, omdat ik er geen gebruik van kan maken

KPN
    Geachte mevrouw Lokhai,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?