Opgelost door KPN: Alles in1 werkt niet door onvoldoende mb ontvangst maar kan abonnement niet annuleren

Karin

Vandaag is de monteur langs geweest om Alles in 1 aan te sluiten. Toen hij mij wilde uitleggen hoe het werkte bleek uitzending gemist niet te laden doordat er onvoldoende mb snelheid binnen komt via KPN aansluiting. Kpn gebeld. Doordat we ver van aansluiting zitten kunnen we slechts 11 mb binnenkrijgen, dit zou voldoende moeten zijn. (Ze adverteren met tot 60mb!) Echter dit is het niet, want er is onvoldoende om het te laten werken.
Er is geen oplossing volgens klantenservice (geen pairbonding mogelijk op dit adres zeggen ze) dus wil ik graag abonnement annuleren. Dit kan echter niet omdat de bedenktermijn van 2 weken is verlopen. Logisch lijkt me want ik weet nu pas dat het niet werkt.

Abonnement annuleren zonder kosten of zorgen dat mb omhoog gaat

KPN
    Geachte heer Zuiderwijk,

KPN Klantenreacties CMT
    Karin
    Snelle reactie en keurig opgelost door zeer vriendelijke medewerkster.

Karin

Ook een klacht indienen over KPN?