Opgelost door KPN: Alles in1 werkt niet door onvoldoende mb ontvangst maar kan abonnement niet annuleren

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 133329
Gebruiker
Karin
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Vandaag is de monteur langs geweest om Alles in 1 aan te sluiten. Toen hij mij wilde uitleggen hoe het werkte bleek uitzending gemist niet te laden doordat er onvoldoende mb snelheid binnen komt via KPN aansluiting. Kpn gebeld. Doordat we ver van aansluiting zitten kunnen we slechts 11 mb binnenkrijgen, dit zou voldoende moeten zijn. (Ze adverteren met tot 60mb!) Echter dit is het niet, want er is onvoldoende om het te laten werken.
Er is geen oplossing volgens klantenservice (geen pairbonding mogelijk op dit adres zeggen ze) dus wil ik graag abonnement annuleren. Dit kan echter niet omdat de bedenktermijn van 2 weken is verlopen. Logisch lijkt me want ik weet nu pas dat het niet werkt.

De oplossing

Abonnement annuleren zonder kosten of zorgen dat mb omhoog gaat

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Zuiderwijk,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    Karin
    Datum
    Snelle reactie en keurig opgelost door zeer vriendelijke medewerkster.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Karin
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen