Klacht KPN: Als nieuwe klant kan ik geen TV en Telefoon gebruiken bij KPN Glasvezel

CoenVen

Afgelopen woensdag is KPN glasvezel aangesloten bij mij. Het enige dat werkt is internet. Ik kan geen gebruik maken van mijn telefoon en televisie. Volgens drie medewerkers van de KPN klantenservice moet ik mijn TV en telefonie activeren via de site van MijnKPN. Ik kan wel inloggen op deze site maar krijg vervolgens een foutmelding bij Mijnproducten waardoor ik mijn klantnummer en pincode om TV te kijken niet krijg. Zojuist nogmaals met de klantenservice gesproken deze geven aan binnen 3 werkdagen te reageren op dit probleem. Ik hoop niet als nieuwe klant van KPN nu al direct een week zonder telefoon en tv te zitten. Ik ga er daarom vanuit dat er vanavond of morgen een oplossing voor mijn probleem komt.

Voor vrijdag avond een Klant code en Pincode hebben voor mijn TV te activeren

KPN
    Geachte heer Van de Ven,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    CoenVen
    Gisteren heb ik telefonisch de klacht gemeld bij KPN hierbij zou ik geholpen worden binne 3 werkdagen, nu is deze tijd "verlengd" naar binnenkort.
    Graag vandaag telefonisch of schriftelijk contact om dit problem op te lossen, aangezien het heir gaat om een pincode en klantnummer voor TV kan ik mij niet voorstellen dat dit 3 werkdagen of binnekort gaat duren
    CoenVen
    Vandaag Mevrouw van kpn aan telefoon gehad i.v.m. klacht.
    Aangegeven dat ik al contact had met KPN deze zouden van daag terug bellen.
    Afgesproken met mevrouw dit af te wachten.
    Zoals ik inmiddels gewend ben bij KPN, NIEMAND BELT TERUG!!!!.
    Daarom zelf weer een poging gewaagd , wederom een begripvolle servicedesk medewerker aan de telfoon gehad die niets voor mij kon betekeken. Morgen maar weer bellen met de NS van de Internet en Tel. Providers ;-(
    KPN
    Geachte heer Van de Ven, De behandelaar van deze reactie zal binnenkort weer contact met u opnemen. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?