Opgelost door KPN: Als particulier KPN Backup online niet binnen 1 maand kunnen opzeggen

swiss

Reeds vanaf 2010 maak ik gebruik van KPN Online Backup. Gisteren heb ik gebeld naar KPN om mijn abonnement stop te zetten. Omdat ik geen gebruik meer maak van deze dienst. Er werd mij aangegeven dat het abonnement pas per 24-02-2017 kan worden stopgezet. Want het is een zakelijk product en dan gelden de zakelijke voorwaarden (minimale opzegtermijn van 3 maanden). Dat vind ik nogal vreemd want ik ben een particulier, gebruik de dienst dus privé. Ik heb ook nooit geweten dat dit een zakelijk abonnement was. Heb ook nooit een contract getekend met deze voorwaarden. Ik had daarom een opzegtermijn van 1 maand verwacht.
Heb aangegeven bij KPN (Monique Prins) dat ik zojuist een glasvezelabonnement (prive) heb afgesloten bij KPN maar er is totaal geen begrip voor mijn opzegging per 24-02-2016.

Dienst beëindigen per 24-02-2016

KPN
    Geachte heer Wisselo,

KPN Klantenreacties CMT
    swiss
    KPN heeft 5 jan 2016 gebeld en beloofd mij tegemoet te komen. De vraag was om de contractgegevens op te sturen. Heb op 5 jan 2016 contractgegevens gemaild. Sindsdien niets meer van KPN vernomen.
    swiss
    Heb mail ontvangen dat abonnement per direct is opgezegd. Toch nog keurig opgelost.

swiss

Ook een klacht indienen over KPN?