Klacht KPN: als retaurant 12 dagen zonder telefoon

janus01

Betr. afsluiting telefoon en fax
Geachte Dames en Heren,
Tot onze grote spijt zijn wij per 10-01-2013 afgesloten van telefoon en fax.
Als klein bedrijf is dit een groot gemis, terwijl wij er vanuit gingen dat e.e.a. geruisloos zou verlopen. (zie contract dd. 27-09-2012)
Bij het aansluiten van de glasvezel op 08-04-2013 is alleen TV en Internet geïnstalleerd, terwijl de bezoekende technicus, een zeer correcte, meedenkende man, contact heeft gehad met Uw bedrijf en ons werd toegezegd dat telefoon en fax tot 22-04-2013 op “koper” zou blijven staan.
Echter, op 10-04-2013 waren wij plotsklaps “uit de lucht”.
Contact met Uw bedrijf leverde helaas niets op, alleen de toezegging dat wij teruggebeld zouden worden of, zoals wij hadden verzocht, onze telefoon doorgeschakeld zou kunnen worden naar Telnr. 0612-114664.
Hedenmorgen werd ons medegedeeld dat dit, zoals wij verwachtten gezien het telefoongesprek dat wij met U voerden, onmogelijk was.
Wij hebben de indruk dat Uwerzijds niet in oplossingen is gedacht, hetgeen ons zeer teleurgesteld heeft, en dat na een relatie van meer dan 28 jaar.

Per direct telefoon aansluiten of doorschakelen naar mobiel

KPN
    Geachte heer Van Iperen,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    KPN
    Geachte heer Van Iperen,De behandelaar van deze reactie zal binnenkort contact met u opnemen. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?