Klacht KPN: Anderhalf jaar bovengrondse noodkabel en langdurige storing geen internet/telefoon
Details
Klacht
Wij hebben sinds april 2012 een bovengrondse noodkabel voor internet en telefoon. KPN zou deze kabel nadat het gewas geoogst zou zijn in het najaar 2012 in de grond leggen. Niemand gezien. Had van KPN monteur een telefoonnummer en dossiernr gekregen, dus zelf gebeld. Wordt door KPN zeer onbeschoft behandeld aan telefoon, want ik mag niet bellen, ben klant Canal Digitaal, ik belde notabene op verzoek monteur KPN!!! Canal digitaal kan dit niet melden, want ik heb geen storing. Dus afgewacht. Voorjaar 2013 weer poging gedaan, want bij landwerkzaamheden wordt voortdurend de bovengrondse kabel doorgetrokken. Weer div telefoontjes aan gewaagd en zelfs een monteur klem gereden, en ja er kwam iemand. Opgemeten en gezegd dat het met een maand zou gebeuren. Inmiddels gewas weer op het land, geen kpn en kabel nog boven de grond. Nu sinds 5 september weer storing, afspraken gemaakt, komt niemand opdagen, niemand weet iets en wij zitten al 12 dagen zonder iets. Ook hebben wij geen mobiel bereikGewenste oplossing
Kabel in de grond, internet en telefoon verbinding hersteld en schade vergoeding, voor tot nu toe, mobiel (zelf 4x), internet gebruik bij derden, tijd, en 2 opgenomen vrije dagen terwijl er niemand komt opdagen.De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.