Klacht KPN: Anderhalf jaar bovengrondse noodkabel en langdurige storing geen internet/telefoon

Klachtnummer
# 35083
Gebruiker
jeh
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Wij hebben sinds april 2012 een bovengrondse noodkabel voor internet en telefoon. KPN zou deze kabel nadat het gewas geoogst zou zijn in het najaar 2012 in de grond leggen. Niemand gezien. Had van KPN monteur een telefoonnummer en dossiernr gekregen, dus zelf gebeld. Wordt door KPN zeer onbeschoft behandeld aan telefoon, want ik mag niet bellen, ben klant Canal Digitaal, ik belde notabene op verzoek monteur KPN!!! Canal digitaal kan dit niet melden, want ik heb geen storing. Dus afgewacht. Voorjaar 2013 weer poging gedaan, want bij landwerkzaamheden wordt voortdurend de bovengrondse kabel doorgetrokken. Weer div telefoontjes aan gewaagd en zelfs een monteur klem gereden, en ja er kwam iemand. Opgemeten en gezegd dat het met een maand zou gebeuren. Inmiddels gewas weer op het land, geen kpn en kabel nog boven de grond. Nu sinds 5 september weer storing, afspraken gemaakt, komt niemand opdagen, niemand weet iets en wij zitten al 12 dagen zonder iets. Ook hebben wij geen mobiel bereik

De oplossing

Kabel in de grond, internet en telefoon verbinding hersteld en schade vergoeding, voor tot nu toe, mobiel (zelf 4x), internet gebruik bij derden, tijd, en 2 opgenomen vrije dagen terwijl er niemand komt opdagen.

5 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Hijink,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Hijink, Volgens onze informatie neemt u contact op met onze aannemer om een nieuwe afspraak te maken wanneer het uitkomt in verband met de oogst. Met vriendelijke groet, KPN Klantenreacties CMT
  3. Auteur
    jeh
    Datum
    KPN heeft gebeld, legt schuld zoals verwacht bij Canal Digital, wat ik onterecht vind, hun zijn de eigenaar van de kabel, dus ook verantwoordelijk voor het werk dat niet is afgemaakt destijds. En IK kan niet de aannemer van KPN (Volker Wessels) bericht doen, want daar ging het destijds ook mis, dat moeten ze zelf doen, niemand "kent" mij als ik bel, dat moet dan weer via Canal Digital en als ik dan geen storing heb.. beland ik in dezelfde vicieuze cirkel. Dus nee klacht is nog niet opgelost!!!!
  4. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Hijink, De behandelaar van deze reactie heeft getracht contact met u op te nemen. Dat is helaas niet gelukt.
    De aannemer wacht op uw bericht voor het maken van een afspraak.
    Het werk wat onze behandelaar doet, is het werk wat u eigen provider ook zou kunnen doen.Met vriendelijke groet, KPN Klantenreacties CMT
  5. Auteur
    jeh
    Datum
    Ben het volledig oneens met de bewering dat mijn provider dit ook kan doen. Dat kunnen ze niet, KPN maakt zich er lekker makkelijk af zo. Het enige dat mijn provider kan doen is de klacht melden, de rest is aan KPN. De klacht is gemeld, wordt alleen nog steeds niet afgehandeld door KPN. Werd vorige week gebeld, maar aangezien de medewerker zelf intern iets moest vragen, stond ik in de wacht voor een tijd en kreeg toen te horen dat hij teruggebeld zou worden, ik dus ook. Nog niets weergehoord

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen