Klacht KPN: Anderhalf jaar lang te veel betaald voor een product

EllenKr

We zijn anderhalf jaar lang dubbel belast voor 1 en hetzelfde product. Ik verzoek om terugbetaling van de door ons te veel betaalde kosten. En ook ik ervaar ZEER onbeschoft gedrag. We worden niet teruggebeld. We hebben zelf inmiddels al 6 x telefonisch contact gezocht en ook wij worden weggedrukt of in de wacht gezet voor uren. Het kost ons zoveel tijd en ergernis. Mijn webmail stagneert ineens enz. enz.
Ik lees over een bloemetje dat uiteindelijk werd gestuurd, naar een andere klant. Zoals wij er nu voor staan hebben we recht op een hele bloemenkraam.

Terugbetaling van het volledige bedrag dat door ons teveel is betaald.

KPN
    Geachte mevrouw Mulder,

KPN Klantenreacties CMT

EllenKr
    Sinds januari is dat ons al 6 maal beloofd en tot op heden nog nooit nagekomen. Nog moedelozer.
    EllenKr
    Afgelopen vrijdag zijn wij EINDELIJK gebeld door de KPN met het voorstel om een jaar teveel betaalde kosten terug te ontvangen. Dit terwijl we anderhalf jaar teveel hebben betaald. We zijn schoorvoetend akkoord gegaan met deze oplossing. We willen van deze negatieve energie af.

Helaas blijft het probleem met online webmail bekijken nog steeds niet mogelijk, wat inhoud dat ik weer moet gaan bellen met de KPN en daar heb ik nu alweer zeer veel last van. Ik kijk echt niet uit naar dit gesprek, want ik heb alweer 3 x gebeld over dit probleem en werd of onbeschoft behandeld of weggedrukt.

Ook een klacht indienen over KPN?