Klacht KPN: ANDERHALVE UUR IN DE WACHT GESTAAN BIJ KPN, VAN KASTJE NAAR DE MUUR GESTUURD. ALSNOG GEEN ANTWOORD

Klachtnummer
# 251329
Gebruiker
G_
Datum
1 reactie

Details

De klacht

SLECHTE KLANTENSERVICE, DE MEDEWERKERS STUREN VAN KASTJE NAAR DE MUUR. ECHT BELACHELIJK!!!!!!!! IK HEB 1200 NUMMER GEBELD, STA IK 50 MINUTEN IN DE WACHT. VERVOLGENS BESLUIT IK CONTACT OP TE ZOEKEN MET EEN KPN MEDEWERKER VIA CHAT, DAAR WORDT IK OOK NIET GOED GEHOLPEN. DE EERSTE MEDEWERKER DIE IK SPRAK VIA DE CHAT WIST NIET WAT NUMMERBEHOUD WAS, VERVOLGENS HEEFT ZE ME DOORVERWEZEN MET EEN ANDERE MEDEWERKER VAN EEN ANDERE AFDELING, WEER 10 MIN WACHTEN. DEZE MEDEWERKER HEEFT AANGEGEVEN DAT ZE MIJ NIET KAN HELPEN, IK BEN BIJ DE VERKEERDE AFDELING, DUS GEEFT MIJ EEN 0800 0105 BEWEERT DAT DIT DE NUMMER IS VAN DE KCC NUMMERBEHOUD. IK HEB HAAR NOG DE VRAAG GESTELD: ZIJN ZE NOG OPEN? ZIJ ANTWOORD JA, IK DENK HET WEL. VERVOLGENS BEL IK HET 0800 NUMMER, MOET IK WEER WACHTEN 20 MINUTEN. KPN MEDEWERKER ZEGT SORRY MEVROUW JE MOET NIET BIJ MIJ ZIJN GEEFT ME DE NUMMER VAN DE ECHTE KCC VOOR NUMMERBEHOUD. 088-7650122. RUIM 1 UUR EEN 20 IN DE WACHT GESTAAND OM TE HOREN DIT IS DE NUMMER VAN KCC NUMMERBEHOUD VAN KPN EN OWH JA ZE ZIJN NIET OPEN!!!!!!! DIT IS TOCH BELACHELIJK VOOR, WAT EEN LANGDURIGE SERVICE VOOR NIKS!!!!

De oplossing

IK WIL NIET NOG ANDERHALVE UUR IN DE WACHT STAAN, KAN KCC NUMMERBEHOUD MIJ ZELF BELLEN?

1 reactie

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Emanuelson,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen