Opgelost door KPN: Annulering bestelling DUO sim kaarten.

D.Simons

Bij KPN liep mijn abonnement af. Deze heb ik telefonische verlengt daar de website geen mogelijkheid bood om een dual SIM kaart te bestellen. Deze wilde ik wel graag hebben voor de nieuwe telefoon en de huidige tablet.
Bij levering van de telefoon bleek er geen Simkaart/DUO bij te zitten.
Gebeld met KPN. Deze gaven aan dat de medewerker het niet goed in het systeem gezet had en men zou alsnog de kaarten opsturen a € 40,-
Na een uurtje kwam ik erachter dan de huidige simkaart toch past in de nieuwe telefoon. Direct gebeld, want volgens de website 'Mijn Bestellingen' van KPN was er nog niets gedaan met de order (het was zaterdag), met de vraag of deze alsnog geannuleerd kon worden.
Bij iedere vraag die ik stelde moest de medewerkster overleggen. In totaal heb ik meer dan een half uur aan de lijn gehangen en uiteindelijk met een simpel 'Nee, kan niet geannuleerd worden' was het gesprek afgelopen. Wat hiermee te doen?

Mijn inziens lijkt het vrij simpel dat ik die SIMkaarten (op mijn kosten) retour stuur, KPN deze blokkeert, zodat men zeker weet dat ze niet gebruikt worden.
Ik ben al jaren KPN klant. Per jaar betaal ik bijna € 1200,- voor thuis en mobiel. Vind het een beetje naar dat een helpdesk medewerker me bot zegt 'NEE! Kan niet, fijne dag!'

KPN
    Geachte heer Simons,

KPN Klantenreacties CMT
    D.Simons
    Geen reactie van KPN ontvangen. De bestelling is zonder notificatie geannuleerd. Voor mij opgelost al verdient dit niet de schoonheidsprijs. Heb de mail met de enquête over de verlenging van het abonnement maar niet ingevuld.
    D.Simons
    Een melding (telefoon/sms/mail) van de annulering was welkom geweest. Nu moest ik er zelf achteraan.