Klacht KPN: Arrogante houding van kon hoofdkantoor

Klachtnummer
# 303630
Gebruiker
Patadien
Datum
1 reactie

Details

De klacht


Klanten van Kpn opgelet!!! Ga niet zomaar akkoord met aangeboden bedragje!!!

Ik ben een van de gedupeerde die een all in abonnement had, waarvan de Hoge raad beslist heeft dat die niet rechtsgeldig was!

Nou Kpn hoofdkantoor gebeld, juridische afdeling gesproken met mevrouw [naam verwijderd door moderator] op tel [telefoonnummer verwijderd door moderator] ( van de receptie hoofdkantoor en dan wordt je doorverbonden naar de juridische afdeling)

Nadat ik mijn contract voor de tweede keer had opgestuurd en met haar was afgesproken dat ik het aangetekende bedrag teruggestort zou krijgen heb ik tot vorig week niks gehoord dat Kpn ongeveer € 60 euro wil vergoeden waar ik uiteraard niet akkoord mee ga! Nu de rechter na de uitspraak van de hoge raad de klant nogmaals gelijk heeft gegeven inzake all in abonnement en niet deze miezerige bedrag waar ik niet akkoord mee ga.

Nou heb ik deze mevrouw [naam verwijderd door moderator]van Kpn hoofdkantoor van de juridische afdeling, die erg boos is geworden en heel arrogant deed en heel vervelend begon te doen en weigerde mij de kosten van de aangetekende brief naar KPN te retourneren, maar te verrekenen wat niet afgesproken was.

( dit is onderstaande mail, wat ik naar e-mailadres [gegevens verwijderd door moderator] heb gemaild T.a.v. Mevrouw [naam verwijderd door moderator])

Ik ga niet akkoord met het bedrag dat aangeboden is inzake de compensatie.

De aangetekende brief wil Ik graag teruggestort hebben zoals is afgesproken.

Ik heb zojuist uw collega gesproken.
In wil een klacht tegen haar indienen wegen haar arrogante houding naar mij toe.

Ik ben hiervan niet gediend.
Mocht je boos en emoties hebben, reageer dat dan aub niet af op klanten van Kpn, want de klanten betalen uiteindelijk u je salaris.

Graag het aangetekende kosten van de brief naar mijn rekening overmaken!

Hoogachtend,

De oplossing

Uitspraak hoge raad

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

KPN is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    Patadien
    Datum
    Excuus voor spellingscontrole, via mijn mobiel verstuurd

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen