Opgelost door KPN: Automatisch betalen lukt niet

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 184902
Gebruiker
Mbg
Datum
7 reacties

Details

De klacht

Al sinds september 2015 kan er bij mij niet automatisch betaald worden en krijg ik iedere maand een mailtje dat het automatisch betalen om een of ander duister reden niet lukt. Heb al tig keer gebeld met KPN en zij geven de schuld aan de bank. Ik ben ook al 2 keer persoonlijk bij de bank geweest en ook heb ik diverse keren gebeld en zijn verzekeren mij dat niet aan hen of mij ligt, maar bij KPN. Ik betaal dan maar iedere maand met Ideal, maar blijkbaar sta ik nu als een wanbetaler in het systeem bij KPN, heel fraai allemaal.

De oplossing

Ik wil dat KPN nu eens per direct dit oplost en niet langer de zaken afschuift op een ander, omdat er een of ander systeem bij hen niet functioneert. Wat kan daar zo moeilijk aan zijn.

7 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Van Den Berg,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    Mbg
    Datum
    Ik ben inderdaad gebeld en er is afgesproken dat we begin oktober zullen kijken of het is opgelost. KPN zal mij dan terugbellen. Er zouden wat acties ijn ingezet door KPN, ben benieuwd.
  3. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Van den Berg,


    De behandelaar van deze reactie zal binnenkort weer contact met u opnemen. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten tot uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  4. Auteur
    Mbg
    Datum
    En weer heb ik een mail gekregen van KPN dat de automatische betaling niet is gelukt. Zeer teleurstellend dus weer!
  5. Auteur
    Mbg
    Datum
    Vandaag 9 oktober, zit ik nog op een op een recatie van KPN te wachten. Erg jammer dat ze mij nog niet gebeld hebben.
  6. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Van den Berg,

    Uw klacht is nog in onderzoek bij onze behandelaar. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten tot uw behandelaar via telefoonnummer 070- 343 20 29 of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT


  7. Auteur
    Mbg
    Datum
    Er is weer een poging gedaan. We wachten even het einde van e maand af of het dan opgelost is of niet.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Mbg
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen