Opgelost door KPN: Automatische maandelijkse afschrijving girorekening

Jan B.M.

KPN schrijft, naar nu blijkt sinds 2005, maandelijks automatisch een bedrag van onze girorekening af; momenteel is dit € 3,56. Dit blijkt bij telefonische navraag volgens KPN-medewerkers een e-mailadres te betreffen dat destijds los van het internet-abonnement apart opgezegd had moeten worden. Het abonnement is destijds opgezegd, het e-mailadres niet. Mijn vragen of ik had kunnen weten dat dit e-mailadres apart opgezegd moest worden en/of dat er daadwerkelijk een dergelijk contract is, konden door deze medewerkers niet worden beantwoord. En dat geldt ook voor mijn vraag of KPN mij niet op het een en ander had kunnen attenderen.
Ik wil mijn geld over de afgelopen jaren graag terug. De medewerkers zeggen dat dit niet kan, wat ik onbevredigend vind. Wel heeft men ondertussen deze betaling stop gezet.
Wilt u zo vriendelijk zijn aandacht aan mijn terugbetalingsverzoek te besteden?

Jan B.M. Wind
Elzenweg 13
9603DJ Hoogezand

Graag teruggave van de sinds 2005 automatisch afgeschreven bedragen van ING-rekening 1929242 t.n.v. J.B.M. Wind, Hoogezand

KPN
    Geachte heer Wind,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Jan B.M.
    Mijn klacht is ondertussen naar tevredenheid afgehandeld.
    KPN
    Geachte heer Wind, Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Jan B.M.
    Klacht is naar tevredenheid afgehandeld

Jan B.M.

Ook een klacht indienen over KPN?