Klacht KPN: batterij Samsung Galaxy SII snel leeg.

Klachtnummer
# 29950
Gebruiker
Odette
Datum
1 reactie

Details

De klacht

De batterij van mijn Samsung Galaxy SII houd het nog geen dag vol , terwijl dit eerst wel het geval was,
Geen idee waaraan dit ligt maar dit is om zacht uit te drukken wel zeer onhandig en ongemakkelijk want hier heb ik geen mob aangeschaft.
Daarbij denk ik dan ook aan het stroom verbruik om constant mijn mob op te moeten laden.
En dit probleem heb ik dus 2 maal aangezien onze zoon zo een zelfde mob heeft die ook op onze naam staat en wij ook betalen.

De oplossing

Graag zou ik 2 nieuwe batterijen willen krijgen in de hoop dat dit mijn probleem op gaat lossen en een compensatie op mijn tel rek voor de kosten van stroom voor het constante opladen wat nu moet.

1 reactie

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer van Kasteren,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen