Klacht KPN: Beëindigen contract bij samenwonen

AnoukYdel

Mei 2016:In mijn nieuwbouwwijk zou KPN het snelst tv en internet aan kunnen bieden dus met hen in zee gegaan. Ik wilde interactieve tv en heb dit telefonisch besteld. Er werd een monteur ingepland en ondertussen kwam het pakket binnen. Een dag voor aankomst van de monteur bekeek ik het pakket en bleek ik een digitenne pakket te hebben gekregen in plaats van interactieve tv. Dus direct bellen en de medewerkster zei dat de monteur vaak wel spullen bij zich heeft. Dit bleek niet het geval. Weer bellen, werd me verteld dat ik het verkeerde pakket had besteld. Ik was er inmiddels klaar mee, maar opzeggen kon niet meer want de 2 weken waren om! Dat waren de 2 weken wachten op de monteur!! Moest ik maar een klacht indienen via de site. Na een week belde ik nog eens en kon ik de klacht ook wel telefonisch doen!! Aangezien in er niet onderuit kon werd het goede pakket besteld.
December 2016: Ik ga bij mijn vriend wonen en hij heeft al een provider. Om mijn contract te beëindigen moet ik een verhuisbevestiging sturen naar KPN. Dit blijkt nu echter weer niet juist! Dit kan alleen als mijn vriend ook KPN had gehad. Het is toch van de zotte. Ik kan het wel afkopen vanaf februari, maar daar schiet je ook niks mee op, je betaald gewoon de resterende maanden in 1 keer! Conclusie tot augustus 2017 betaal ik KPN voor een dienst die ik niet gebruik! Dus ook nog eens tot het moment waarop het interactieve pakket in is gegaan. Schandalig.

Het abonnement met een termijn van een maand opzeggen.

KPN
    Geachte mevrouw Ydel,

KPN Klantenreacties CMT
    KPN
    Geachte mevrouw Ydel,

KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?