Klacht KPN: Beëindigen contract bij samenwonen

Klachtnummer
# 251522
Gebruiker
AnoukYdel
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Mei 2016:In mijn nieuwbouwwijk zou KPN het snelst tv en internet aan kunnen bieden dus met hen in zee gegaan. Ik wilde interactieve tv en heb dit telefonisch besteld. Er werd een monteur ingepland en ondertussen kwam het pakket binnen. Een dag voor aankomst van de monteur bekeek ik het pakket en bleek ik een digitenne pakket te hebben gekregen in plaats van interactieve tv. Dus direct bellen en de medewerkster zei dat de monteur vaak wel spullen bij zich heeft. Dit bleek niet het geval. Weer bellen, werd me verteld dat ik het verkeerde pakket had besteld. Ik was er inmiddels klaar mee, maar opzeggen kon niet meer want de 2 weken waren om! Dat waren de 2 weken wachten op de monteur!! Moest ik maar een klacht indienen via de site. Na een week belde ik nog eens en kon ik de klacht ook wel telefonisch doen!! Aangezien in er niet onderuit kon werd het goede pakket besteld.
December 2016: Ik ga bij mijn vriend wonen en hij heeft al een provider. Om mijn contract te beëindigen moet ik een verhuisbevestiging sturen naar KPN. Dit blijkt nu echter weer niet juist! Dit kan alleen als mijn vriend ook KPN had gehad. Het is toch van de zotte. Ik kan het wel afkopen vanaf februari, maar daar schiet je ook niks mee op, je betaald gewoon de resterende maanden in 1 keer! Conclusie tot augustus 2017 betaal ik KPN voor een dienst die ik niet gebruik! Dus ook nog eens tot het moment waarop het interactieve pakket in is gegaan. Schandalig.

De oplossing

Het abonnement met een termijn van een maand opzeggen.

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Ydel,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    KPN
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte mevrouw Ydel,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen