Klacht KPN: Bedrag veel te hoog bij overname toestel na lease

Klachtnummer
# 25114
Gebruiker
Rjanssenlok
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Bij het afsluiten van het leasecontract is mij verteld dat het toestel aan het einde van het contract overgenomen kon worden voor 15% van de dan geldende dagwaarde. Dit zou dan hooguit gaan om een paar tientjes. Nu is die mogelijkheid daar en krijg ik een brief waarin een bedrag staat van €200,90. Dit vind ik n abnormaal hoog bedrag. Ik ben al 7 à 8 jaar klant bij Hi, maar als ze hieraan vasthouden dan ga ik overstappen want dit kan echt niet. Het gaat hier om de iPhone 4s.

R.janssen lok

De oplossing

Wat ik verlang van Hi is dat ze vasthouden aan de afspraken die gemaakt zijn bij het afsluiten van het contract. Dat wil zeggen dat het overname bedrag voor het toestel van €200,90 dus echt naar een paar tientjes moet gaan.

0 reacties

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen