Klacht KPN: bedrogen

janke

Als eerste is mij in een winkel van HI te Leeuwarden een tablet aangesmeerd met een mooi praatje dat ze voor vaste klanten een leuk presentje hadden en dit geheel gratis was. Wat natuurlijk achteraf een nieuw abonnement is geweest a fijn, deze medewerker heeft vervolgens zitten prutsen met mijn belbundels wat inhoudt dat ik een rekening van 217 euro kon betalen. Na lange gespreken met de klantenservice hoe dit in godsnaam mogelijk zou wezen dat 1 persoon dit kan aanrichten. Moest het alsnog betaald worden, in dit gesprek heb ik een internetbundel voor het buitenland aangevraagd omdat ik op vakantie zou gaan naar Turkije deze mevr. zou dit gelijk activeren. Ik ga ervanuit en met vertrouwen dat dit wordt geregeld en op internet in Turkije, niet eens zo heel veel want grotendeels kon je op Wi-Fi. Tot mijn verbazing open ik de post en zie een rekening van 794,67 euro. Ja wel het internet verbruik deed de das om. Na wederom telefonische contact met een medewerker uitleg gekregen dat het

internet bundel 1. niet aan is gezet, en 2 Turkije telt niet mee voor het bundel omdat het niet in de EU plaats vind. Kon z'n medewerker mij dat niet gelijk vertellen? tot hoe ver zijn ze opgeleid ?!. Nu dan alsnog een betalingsregeling kunnen treffen, maar het is van het zotte dat je al zo lang klant bent bij HI/KPN zo wordt behandeld en leeg wordt geplunderd in je portemonnee. Je wordt gewoon keihard belazerd door medewerkers om misschien ze zoveel targets moeten hebben eind van de dag??! Helaas geen vertrouwen meer in HI/KPN.

KPN is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over KPN?