Opgelost door KPN: beindigen abonnement ivm emigratie

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 88311
Gebruiker
Veya
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Verhuisd naar Noorwegen, deze zomer. Vooraf geinformeerd bij de kpn-winkel en daar vernomen dat abonnement voortijdig beeindigd kon worden bij overleggen van uitschrijving uit Nederland. Nu blijkt dat abonnement moet worden afgekocht voor de restant looptijd, inclusief bel- en internettegoed waarvan geen gebruik kan worden gemaakt. Zeer klantonvriendelijk en zeer onbevredigend om te moeten betalen voor iets waar je niets (meer) aan hebt. Oplossing abonnement en betaling stopzetten per augustus 2014.

De oplossing

Nu abonnement per augustus 2014 is beeindigd ook betaling per die datum beeindigen. Ook geen verplichtingen zoals afkoopsom over de resterende looptijd.
Indien nog betaling dan de bel- en internetbundel die in het abonnement zijn inbegrepen en waarvan geen gebruik kan worden gemaakt (verhuisd naar Noorwegen) in mindering brengen op de kosten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

KPN is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    Veya
    Datum
    De klacht is inmiddels tot (volle) tevredenheid van alle betrokkenen afgehandeld. Complimenten voor HI/KPN

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Veya
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen