Opgelost door KPN: beindigen abonnement ivm emigratie

Veya

Verhuisd naar Noorwegen, deze zomer. Vooraf geinformeerd bij de kpn-winkel en daar vernomen dat abonnement voortijdig beeindigd kon worden bij overleggen van uitschrijving uit Nederland. Nu blijkt dat abonnement moet worden afgekocht voor de restant looptijd, inclusief bel- en internettegoed waarvan geen gebruik kan worden gemaakt. Zeer klantonvriendelijk en zeer onbevredigend om te moeten betalen voor iets waar je niets (meer) aan hebt. Oplossing abonnement en betaling stopzetten per augustus 2014.

Nu abonnement per augustus 2014 is beeindigd ook betaling per die datum beeindigen. Ook geen verplichtingen zoals afkoopsom over de resterende looptijd.
Indien nog betaling dan de bel- en internetbundel die in het abonnement zijn inbegrepen en waarvan geen gebruik kan worden gemaakt (verhuisd naar Noorwegen) in mindering brengen op de kosten.

KPN is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Veya
    De klacht is inmiddels tot (volle) tevredenheid van alle betrokkenen afgehandeld. Complimenten voor HI/KPN

Veya

Ook een klacht indienen over KPN?