Klacht KPN: Belabberde service en onnodig lang wachten
Details
Klacht
Ik heb 22jan mijn telefoon ter reparatie aangeboden. KPN geeft reparatietijd van 2 weken. Na 2 weken niks gehoord, neem contact op. Diverse medewerkers van telefonische klantenservice hangen de telefoon in mijn oor op (onder andere Rianne van den Brand en Dorien Woudsma). KPN winkel Den Haag Vlamingstraat geeft aan dat telefoon binnen is en ik hem kan komen ophalen. Dagdeel vrij genomen van werk, kom bij winkel, blijkt dat ik nog geen nieuwe kan krijgen omdat Find My iPhone aanstond. App uitgezet en opnieuw ter reparatie opgestuurd. Vrijdag is me beloofd dat ik uiterlijk maandag iets zou horen, vandaag (woensdagavond) nog steeds niets gehoord. Blijkt dat mijn telefoon gisteren pas (dus dag nadat ik uiterlijk iets zou horen) bij reparatiecentrum Teleplan is aangekomen! Duurt 5 werkdagen, dus 18feb pas weer bericht. Zit dan bijna volledige maand zonder telefoon. Medewerkers telefonische klantenservice zijn extreem onbeschoft en respectloos, medewerkers webcare reageren niet eens.Gewenste oplossing
1) Mij netjes op de hoogte houden van het gehele proces en bij iedere vordering contact met me opnemen.2) Me per direct een nieuwe telefoon (waar ik recht op heb) geven.
3) Compensatie voor het feit dat ik bijna een volledige maand zonder telefoon moet zitten vanwege gebrek aan goede service.
4) Maatregelen treffen met de medewerkers die mij onbeschoft en respectloos hebben behandeld.
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.