Klacht KPN: Belabberde service en onnodig lang wachten

Nathalie

Ik heb 22jan mijn telefoon ter reparatie aangeboden. KPN geeft reparatietijd van 2 weken. Na 2 weken niks gehoord, neem contact op. Diverse medewerkers van telefonische klantenservice hangen de telefoon in mijn oor op (onder andere Rianne van den Brand en Dorien Woudsma). KPN winkel Den Haag Vlamingstraat geeft aan dat telefoon binnen is en ik hem kan komen ophalen. Dagdeel vrij genomen van werk, kom bij winkel, blijkt dat ik nog geen nieuwe kan krijgen omdat Find My iPhone aanstond. App uitgezet en opnieuw ter reparatie opgestuurd. Vrijdag is me beloofd dat ik uiterlijk maandag iets zou horen, vandaag (woensdagavond) nog steeds niets gehoord. Blijkt dat mijn telefoon gisteren pas (dus dag nadat ik uiterlijk iets zou horen) bij reparatiecentrum Teleplan is aangekomen! Duurt 5 werkdagen, dus 18feb pas weer bericht. Zit dan bijna volledige maand zonder telefoon. Medewerkers telefonische klantenservice zijn extreem onbeschoft en respectloos, medewerkers webcare reageren niet eens.

1) Mij netjes op de hoogte houden van het gehele proces en bij iedere vordering contact met me opnemen.
2) Me per direct een nieuwe telefoon (waar ik recht op heb) geven.
3) Compensatie voor het feit dat ik bijna een volledige maand zonder telefoon moet zitten vanwege gebrek aan goede service.
4) Maatregelen treffen met de medewerkers die mij onbeschoft en respectloos hebben behandeld.

KPN
    Geachte mevrouw De Vin,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Nathalie
    Hallo afdeling CMT,Kunnen jullie enige indicatie geven over wat voor jullie binnen de termijn 'binnenkort' valt? Ik zit namelijk zoals aangegeven al ruim 3 weken zonder telefoon en naar verwachting loopt dit minimaal naar 4 weken op, heb al meerdere malen contact gezocht maar tevergeefs. Wil graag zo spoedig mogelijk een oplossing want mijn geduld is inmiddels echt helemaal op. Er wordt gezegd dat diverse mensen van KPN bezig zijn met mijn account maar ik merk er helemaal niets van.
    Nathalie
    Ik zie trouwens bij werkelijk iedere klacht op Klachtenkompas over KPN exact dezelfde reactie."Geachte meneer/mevrouw X,
    KPN Klantenreacties CMT"Automatisch bericht of gewoon geen zin om reactie per klant/klacht te personaliseren? Voel me hierdoor dus absoluut niet serieus genomen!
    KPN
    Geachte mevrouw De Vin, Uw klacht is nog in onderzoek bij onze behandelaar. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Nathalie
    Hallo afdeling CMT,Ik heb geen idee wie mijn behandelaar is, zou graag voor- en achternaam + persoonlijk e-mailadres of telefoonnummer ontvangen zodat ik rechtstreeks contact kan hebben.Inmiddels meer dan 1 maand zonder telefoon, KPN probeert het probleem naar Apple door te schuiven aangezien zij nieuwe telefoon moeten opsturen. Ik heb geen contract met Apple maar met KPN, ik verwacht dat jullie dit zsm oplossen. Zit nog steeds zonder telefoon, dit is onacceptabel.
    KPN
    Geachte mevrouw De Vin, Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Nathalie
    Bosje bloemen en compensatie abonnementskosten gehad. Uiteindelijk dus tegemoetkoming, maar heb daarvoor ruim 5 weken moeten wachten (ipv de beloofde 2 weken), tientallen keren moeten bellen, meerdere dagdelen vrij moeten nemen om langs de winkel te gaan, en onbeschoft behandeld worden. Puntje bij paaltje telefoon weer terug en compensatie, maar desondanks gewoon een extreem slechte ervaring met KPN 'rijker'. Zou NIEMAND aanbevelen er een abonnement af te sluiten (noch vast noch mobiel)!!!

Ook een klacht indienen over KPN?