Klacht KPN: Beleid KPN: KPN winkels niet telef.bereikbaar; zeer slechte service!

Monique

2 weken geleden heb ik bij KPN winkel Van Baerlestraat, Amsterdam, mijn niet werkende iPhone 6 ingeleverd voor reparatie en een leentoestel gekregen. Ik zou binnen 10 dagen gebeld worden wanneer ik nwe toestel weer op zou kunnen halen. Gebeurde niet. Klantenservice gebeld, 2x, om mij met winkel door te verbinden. Kunnen zij niet, klant moet zelf naar de winkel. Dat is idioot. Reparatieafdeling zei dat toestel al op 4 aug naar winkel was gestuurd. Niemand kan telefonisch checken of dat zo is. Ik moet er zelf langs. Belachelijk slechte service!

KPN moet zorgen dat KPN winkels telefonisch bereikbaar zijn. In ieder geval via hun klantenservice. Ik lijd schade door onnodig langs de winkel te moeten en daar lang te moeten wachten. Enige genoegdoening nav wat er gebeurd is zou op zijn plaats zijn. Bv in de vorm van een reductie op het abonnementsgeld van minimaal €100 en excuus.

KPN
    Geachte mevrouw Koiter,

KPN Klantenreacties CMT
    Monique
    Prima, ik verwacht binnen een week antwoord te krijgen.
    KPN
    Geachte mevrouw Koiter,

KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?