Klacht KPN: Beleid KPN: KPN winkels niet telef.bereikbaar; zeer slechte service!

Klachtnummer
# 180495
Gebruiker
Monique
Datum
3 reacties

Details

De klacht

2 weken geleden heb ik bij KPN winkel Van Baerlestraat, Amsterdam, mijn niet werkende iPhone 6 ingeleverd voor reparatie en een leentoestel gekregen. Ik zou binnen 10 dagen gebeld worden wanneer ik nwe toestel weer op zou kunnen halen. Gebeurde niet. Klantenservice gebeld, 2x, om mij met winkel door te verbinden. Kunnen zij niet, klant moet zelf naar de winkel. Dat is idioot. Reparatieafdeling zei dat toestel al op 4 aug naar winkel was gestuurd. Niemand kan telefonisch checken of dat zo is. Ik moet er zelf langs. Belachelijk slechte service!

De oplossing

KPN moet zorgen dat KPN winkels telefonisch bereikbaar zijn. In ieder geval via hun klantenservice. Ik lijd schade door onnodig langs de winkel te moeten en daar lang te moeten wachten. Enige genoegdoening nav wat er gebeurd is zou op zijn plaats zijn. Bv in de vorm van een reductie op het abonnementsgeld van minimaal €100 en excuus.

3 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Koiter,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    Monique
    Datum
    Prima, ik verwacht binnen een week antwoord te krijgen.
  3. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Koiter,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen