Klacht KPN: Bellen bijna niet mogelijk met 4G abonnement

Klachtnummer
# 64001
Gebruiker
Coeve074
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb 5 4G abonnementen lopen bij de Hi. Wij kunnen alle 5 slecht bellen. Aan de andere kant van de lijn kunnen mensen mij nauwelijks verstaan of de verbinding valt weg. Ik heb al diverse malen met de klantenservice contact opgenomen waar ik een beetje van het kastje naar de muur gestuurd wordt. Uit coulance heb ik één maand mijn rekening gecrediteerd gekregen maar daarmee is het probleem niet opgelost. Ik wordt van het kastje naar de muur gestuurd maar het probleem blijft zich voordoen en is erg hinderlijk.

De oplossing

Ik wil een flinke korting op mijn abonnementen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

KPN is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over KPN?