Opgelost door KPN: Bellen binnen de EU is vrij bij onbeperkte bundel, behalve vanuit Nederland zelf

De Dijk

Met mijn KPN bundel (onbeperkt bellen en 10MB data) bel ik onbeperkt kostenloos binnen de gehele Europeese Unie. Het vreemde is dat als ik vanuit Griekenland (of ander europees land) bel naar Duitsland kost dit niets, maar als ik vanuit Nederland naar Duitsland bel kost mij dit het volle pond. Dus volgens de nieuwe regels vanaf 15 juni (bellen en roaming) zou ik binnen de gehele Europese Unie vrij moeten kunnen bellen en gebruik kunnen maken van mijn (data) bundel. Nederland behoort blijkbaar niet tot de EU ?? Dus bellen binnen de EU is gratis indien men belt vanuit het buitenland. Echter bellen vanuit Nederland naar buitenland wordt nog steeds vol belast en is mijn belbundel dus niet van toepassing. Vreeeeeeeeemd.

Compensatie

KPN
    Geachte heer/mevrouw Van Dijk,

KPN Klantenreacties CMT
    De Dijk
    KPN heeft voorstel gedaan waar op ik moest reageren. Gedaan, echter nu al paar dagen niets meer gehoord.
    De Dijk
    Ondanks nog een mail naar kpn laten zij niets meer van zich horen. Volgende abonnement maar bij Tele 2 afsluiten en de andere 2 ook als zijn afgelopen?
    De Dijk

Dit was de reactie van kpn. nu reageren ze niet meer op mijn mijn mails. vreemd

Geachte mevrouw Van Dijk,

Naar aanleiding van uw reactie met betrekking tot uw mobiele abonnement bericht ik u als volgt.
    Bij mobiele zorgeloos abonnementen die voor 26 september 2016 zijn afgesloten worden er vanuit Nederland naar een ander EU land
    belkosten in rekening gebracht .

Een oplossing is om uw mobiele abonnement aan te passen , aangezien u er vanuit ging dat dit gratis zou zijn, ben ik bereid om deze belkosten
    te crediteren.

Voor eventuele vragen kunt u mij via onderstaande gegevens bereiken.

E. Brinkman
    Case Management Team

Maanplein 55, 2516 CK 's-Gravenhage
    Postbus 30000 (TP5 4e etage), 2500 GA 's-Gravenhage
    Tlfnr +31 70 343 20 93
    B.g.g. +31 70 343 33 33
    email: krcmt@kpn.com
    De Dijk
    KPN heeft weer gereageerd.
    KPN
    Geachte heer Van Dijk,

Bedankt voor uw medewerking.

KPN Klantenreacties CMT

De Dijk

Ook een klacht indienen over KPN?