Opgelost door KPN: Bellen binnen de EU is vrij bij onbeperkte bundel, behalve vanuit Nederland zelf

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 269360
Gebruiker
De Dijk
Datum
6 reacties

Details

De klacht

Met mijn KPN bundel (onbeperkt bellen en 10MB data) bel ik onbeperkt kostenloos binnen de gehele Europeese Unie. Het vreemde is dat als ik vanuit Griekenland (of ander europees land) bel naar Duitsland kost dit niets, maar als ik vanuit Nederland naar Duitsland bel kost mij dit het volle pond. Dus volgens de nieuwe regels vanaf 15 juni (bellen en roaming) zou ik binnen de gehele Europese Unie vrij moeten kunnen bellen en gebruik kunnen maken van mijn (data) bundel. Nederland behoort blijkbaar niet tot de EU ?? Dus bellen binnen de EU is gratis indien men belt vanuit het buitenland. Echter bellen vanuit Nederland naar buitenland wordt nog steeds vol belast en is mijn belbundel dus niet van toepassing. Vreeeeeeeeemd.

De oplossing

Compensatie

6 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Van Dijk,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    De Dijk
    Datum
    KPN heeft voorstel gedaan waar op ik moest reageren. Gedaan, echter nu al paar dagen niets meer gehoord.
  3. Auteur
    De Dijk
    Datum
    Ondanks nog een mail naar kpn laten zij niets meer van zich horen. Volgende abonnement maar bij Tele 2 afsluiten en de andere 2 ook als zijn afgelopen?
  4. Auteur
    De Dijk
    Datum


    Dit was de reactie van kpn. nu reageren ze niet meer op mijn mijn mails. vreemd

    Geachte mevrouw Van Dijk,

    Naar aanleiding van uw reactie met betrekking tot uw mobiele abonnement bericht ik u als volgt.
    Bij mobiele zorgeloos abonnementen die voor 26 september 2016 zijn afgesloten worden er vanuit Nederland naar een ander EU land
    belkosten in rekening gebracht .

    Een oplossing is om uw mobiele abonnement aan te passen , aangezien u er vanuit ging dat dit gratis zou zijn, ben ik bereid om deze belkosten
    te crediteren.

    Voor eventuele vragen kunt u mij via onderstaande gegevens bereiken.

    E. Brinkman
    Case Management Team

    Maanplein 55, 2516 CK 's-Gravenhage
    Postbus 30000 (TP5 4e etage), 2500 GA 's-Gravenhage
    Tlfnr +31 70 343 20 93
    B.g.g. +31 70 343 33 33
    email: krcmt@kpn.com
  5. Auteur
    De Dijk
    Datum
    KPN heeft weer gereageerd.
  6. Auteur
    KPN
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer Van Dijk,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Wij verzoeken u de afhandeling van de klacht van onze medewerker te beoordelen.

    Bedankt voor uw medewerking.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Uiteindelijke oplossing

Auteur
De Dijk
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen