Opgelost door KPN: Bellen naar KPN en dan doorschakelen naar een 0900 nummer.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 39526
Gebruiker
M.Martens
Datum
7 reacties

Details

De klacht

Hallo KPN webcare,

Een paar maanden geleden heb ik voor mijn oma een paar keer naar de KPN klantenservice gebeld op nummer 0800-0402.

Nu ik tot mijn verbazing te facturen zie heb ik opgemerkt dat als je het nummer belt in het voorscherm kosten worden berekend voor een 0900 nummer.
Dit is neem ik aan niet de bedoeling en zou mevrouw graag meer informatie over willen.

Contact over contract ect gaat allemaal via mij.

De oplossing

Contact met de KPN die het uitlegt.

7 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Martens,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    M.Martens
    Datum
    Hallo KPN,Wanneer kan ik de reactie telefonisch verwachten?
    Mag ik u in ieder geval verzoeken mij te bellen na 15:10.In afwachting van jullie reactie.Met Vriendelijke Groet,
  3. Auteur
    M.Martens
    Datum
    KPN heeft mij vandaag gebeld.De kosten worden vergoed en staan binnen 7 werkdagen op mevrouw's rekening. Ik zou hierover nog wel een bevestiging over ontvangen via de mail maar nog niks gezien. Gelieve hierop reactie van KPN.Mocht ik vernomen hebben dat het bedrag binnen is voor mij dit hoofdstuk afgesloten.
  4. Auteur
    KPN
    Datum
    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  5. Auteur
    M.Martens
    Datum
    Nogmaals heb ik de gevraagde papieren niet ontvangen.
    Van afgehandeld dus nog geen spraken.
  6. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Martens,De behandelaar van deze reactie zal u alsnog een schriftelijke bevestiging sturen. Het bedrag moet inmiddels al op de rekning staan.Met vriendelijke groet, KPN Klantenreacties CMT
  7. Auteur
    M.Martens
    Datum
    goed geholpen door klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
M.Martens
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen